پیامک‌های دریافتی 97/09/08

به گزارش گروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هشتم آذر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

2061...0938: این فاجعه هست من به عنوان کارشناس رادیولوژی خواستار این هستم لطفا به گوش مسئولین مربوطه برسانید تا قبل از اینکه دیر شود تجدید نظر در ضرایب اعلام شده در دروس ارشد وزارت بهداشت مربوط به تصویر برداری پزشکی را پیگیری کنید.

 

3538...0935: برای کارت سوخت یک سامانه و اپلیکیش و شماره گیری ستاره چهار مربع دادن به هیچ عنوان موفق به ثبت نام نمی شویم، در مراحل کارت بانکی ایراد دارد یا ثبت نشده یا کات منقضی شده و یا اصلاح نمی شود. یک شماره هم دارند تماس می گیریم شصت نفر در انتظار هستند. چیکار کنیم؟ تو را خدا پیگیر کنید. مردم را سرگردون کردند.

 

9932...0912: می خواستم در مورد تعاونی مسکن دادسرا در پردیس که 15 سال هست که پول از مردم گرفتند و هنوز هم دارند می گیرند ولی دریغ از این که یک وجب زمین بدهند. خبری تهیه شود بلکه مردم بیچاره به حقشون برسند.

 

9380...0914: من یکی از کارکنان شهرداری ارومیه هستم الان شش ماه است که شهرداری از دادن حقوق کارکنانش به مشکل برخورد کرده و حتی نمی تواند بیمه ما را پرداخت کند تو این وضعیت اقتصادی هم که زندگی می کنیم حتی پول دوا و درمان هم نداریم از یک طرف هم به بهانه دادن حقوق از بانک رسالت به اسم کار کنانش وام گرفت ولی اون هم ما ندیدیم به جز دوتا حقوق و الان هم که قست وام ها عقب افتاده دیگر نمی توانیم از هیچ بانکی وام بگیریم.

 

3185...0918: شبکه سه چرا اینقدر نظم پخش سریال ۹ شب را بهم می زند. یک شب فوتبال، یک شب نشست فوتبالی، یک شب پخش جشنواره.

 

2968...0915:  من کارگر شهرداری هستم و سهام عدالت نداريم چندين بار هم مراجعه کردم جواب نمی دهند.

 

9751...0913: لطفا در مورد جاماندهای یارانه ها گزارش تهیه کنید از شهرستان طالخونچه مبارک اصفهان.

 

0233...0915: چرا دلار ارزان شد لاستیک ارزان نشد نضارت نمی شود جفتی شش ملیون. لطفا مسئولان فکری کنند.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدوی
۱۱:۳۲ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
لطفا در خصوص افتتاح خط 6 مترو تهران خبر تهیه بفرمایید.
آخرین اخبار