جانشین فرمانده ناجا در ساری :

امنیت و سلامت مکمل یکدیگر +تصاویر

جانشین فرمانده ناجا در ساری گفت: امنیت و سلامت مکمل یکدیگر هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا در حاشیه افتتاح ساختمان بهداری فرماندهی انتظامی استان مازندران با بیان اینکه امنیت و سلامت مکمل یکدیگراست، گفت:بدن سالم می‌تواند موجب فعالیت و کار سالم و امنیت نیز بسترساز این تلاش و فعالیت باشد.

وی تلاش پزشکان و کارکنان بهداری ناجا را در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به سبزپوشان نیروی انتظامی که تامین کننده امنیت کشور هستند، بسیار ارزشمند دانست و افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: باید کاری کنیم تا بیماران مشکلی غیر از تحمل درد و رنج بیماری نداشته باشند.

سردار سلیمانی ارائه خدمات متفاوت و کیفی در حوزه درمانی به شهروندان و ارباب رجوع در مراکز درمانی ناجا را موجب کسب اعتماد و جلب رضایتمندی آن‌ها دانست و گفت: بی شک این رضایتمندی موجب تعامل و همکاری بیشتر مردم با پلیس در حوزه‌های دیگر خواهد شد.

 

امنیت و سلامت مکمل یکدیگر +تصاویر

استفاده از فناوری‌ها در ارتقاء پلیس هوشمند ضروری است

جانشین فرمانده ناجا در بازدید از مرکز مانیتورینگ و تجمیع خطوط ۱۱۰ استان مازندران نیز، گفت: استفاده از فناوری‌ها نقش مهمی در ارتقاء پلیس هوشمند دارد.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه تغییر یکی از نیاز‌های اساسی و ضروری عصر حاضر است، گفت: گاهی اوقات برخی در برابر تغییر مقاومت می‌کنند، گرچه پذیرش تغییر ضروری است، اما مقاومت هوشمندانه در برابر تغییر می‌تواند، تصمیمات سازمانی را هدفمند کند.

وی استفاده از فناوری را یکی از ابزار‌های مهم در ایجاد تغییرات سازمانی دانست و افزود: نیروی انتظامی به دنبال استفاده هدفمند و اثر بخش از فناوری‌ها برای ایجاد تغییر و ارتقاء پلیس هوشمند است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه فناوری‌ها نیاز به داده و اطلاعات دارند، گفت: این فناوری‌ها می‌توانند اطلاعات مورد نیاز پلیس را جمع آوری و ارائه کنند، اما مهمتر از داده و اطلاعات، قدرت تحلیل است که در سیستم پلیس هوشمند، نیروی انسانی باید با استفاده از قوه تحلیل درست، اجرای تصمیمات سازمانی را تسهیل کند.

وی با اشاره به اینکه هدف تمامی تغییرات و استفاده از فناوری‌ها برای ارتقاء امنیت اجتماعی و احساس امنیت در جامعه است، افزود: امنیت مهمترین زیرساخت توسعه هر کشور است که پلیس نیز در این ماموریت ارتقاء دانش پلیسی و هوشمند سازی را به عنوان مهمترین راهبرد انتخاب کرده است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه استان مازندران از ظرفیت بالایی برای اجرای برنامه‌های ناجا در حوزه هوشمند سازی برخوردار است، گفت: استان مازندران با قابلیت‌ها و ظرفیت‌های مهم جغرافیایی، اقلیمی و نیروی انسانی خلاق و پویا می‌تواند تغییرات مورد نظر پلیس و هوشمند سازی را به عنوان پایلوت اجرا کند.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران نیز با بیان اینکه طرح پلیس همراه و طرح تجمیع خطوط ۱۱۰ از جمله طرح‌های پایلوت ناجا در این استان بوده است، افزود: با اجرای این طرح‌ها به دستاورد‌های خوبی در حوزه پیشگیری و مقابله با جرایم دست یافته ایم.

 

امنیت و سلامت مکمل یکدیگر +تصاویر

 

 

امنیت و سلامت مکمل یکدیگر +تصاویر

 

امنیت و سلامت مکمل یکدیگر +تصاویر


انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار