برگزاری انتخابات صنفی برای اولین بار در 10 شهرستان خراسان جنوبی

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: انتخابات 10 اتحادیه برای اولین بار در شهرستان هایی که فاقد سازمان های صنفی بودند نیز به صورت تمام الکترونیکی برگزار شده است.

 جویبان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت در گفتو گو  با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت: انتخابات هیئت ‌مدیره اتحادیه‌ها طی یک فرآیند شش ماهه شامل انجام فراخوان،  بررسی صلاحیت کاندیداها، برگزاری انتخابات و تایید اعتبارنامه منتخبین برای مدت چهار سال صورت می گیرد .
 
وی افزود: منتخبین اتحادیه ها  با آغاز فعالیت خود در چهارچوب قوانین و مقرارت و با استفاده از پتانسیل های موجود به نحو مطلوب، در جهت بهبود شرایط اتحادیه ها و خدمت رسانی بهتر به مردم گام برمی دارند.
 
جویبان اظهار کرد: این انتخابات در راستای اجرای آیین نامه اجرایی برگزاری انتخابات قانون نظام صنفی و با مشارکت بالای اصناف اتحادیه های مذکور برگزار شده است که بیشترین انتخابات مربوط به شهرستان بیرجند می باشد.
 
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت  ادامه داد: برگزاری انتخابات تمام مکانیزه و الکترونیک، موجب افزایش سرعت دقت صحت و تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی به جامعه اصناف و تحقق بخشی از اهداف دولت الکترونیک در حوزه اصناف استان شده است.
 
وی با اشاره به اینکه  انتخابات 5 اتاق اصناف و انتخابات نمایندگان استان در اتاق اصناف ایران نیز در سالجاری در خراسان جنوبی برگزار شده است عنوان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون 30 انتخابات هیئت مدیره اتحادیه های صنفی در سطح استان به صورت تمام الکترونیکی برگزار شده است.
 
انتهای پیام/ ط آ

برگزاری انتخابات الکترونیکی در 30 اتحادیه صنفی خراسان جنوبی

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.