بازی برگشت فینال لیبرتادورس در اسپانیا برگزار می‌شود

دیدار برگشت فینال جام لیبرتادورس بین تیم‌های ریورپلاته و بوکا جونیورز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی مادرید برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس توافقنامه‌ای که بین کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی (کونمبول)، فدراسیون فوتبال اسپانیا، فیفا و رئال مادرید منعقد شد، دیدار برگشت فینال جام لیبرتادورس بین تیم‌های ریورپلاته و بوکا جونیورز به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

این دیدار که قرار بود شنبه گذشته در ورزشگاه ال مونومنتال بوینس آیرس، (ورزشگاه خانگی ریورپلاته) برگزار شود، حالا روز یکشنبه ۹ دسامبر (۱۸ آذر) در ورزشگاه اختصاصی رئال مادرید انجام خواهد شد.

این بدان معنی است که 2 فینال قاره‌ای این فصل در مادرید برگزار خواهد شد. (ورزشگاه واندا متروپولیتانوی مادرید نیز در ماه مه میزبان فینال لیگ قهرمانان خواهد بود.)

پس از درخواست رسمی کونمبول، نخست وزیر اسپانیا با انتشار پیام توئیتری تضمین داد امنیت هواداران هر 2 تیم که در این دیدار حضور خواهند داشت، تامین خواهد شد.

همچنین کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی اعلام کرد که باشگاه ریورپلاته به دلیل اتفاقاتی که پیش از برگزاری دیدار برگشت در ورزشگاه ال مونومنتال رخ داد و منجر به تعویق این بازی شد، به پرداخت ۴۰۰ هزار دلار جریمه نقدی و انجام ۲ بازی بدون تماشاگر محکوم شد. باشگاه بوکا جونیورز هم هفت روز فرصت دارد نسبت به رای صادره و رقم زدن نتیجه بازی به سود خود به دادگاه داوری ورزشی، اعتراض کند.

پس از این که پیشنهاد انجام دیدار برگشت در شهر‌های مختلفی مانند میامی آمریکا، آسانسیون و دوحه قطر، رد شد، برگزاری بازی در سانتیاگو برنابئو مطرح شد. حدود ۶۰ تا ۶۵ هزار آرژانتینی در مادرید زندگی می‌کنند.

گفتنی است، دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه لا بومبونرا با تساوی ۲-۲ به پایان رسید و قرار بود دیدار برگشت شنبه گذشته برگزار شود، اما حمله گروهی از طرفداران ریورپلاته به اتوبوس بازیکنان بوکا، باعث لغو بازی شد.


بیشتر بخوانید: پرز به دنبال وام چند صد میلیون یورویی جهت نوسازی برنابئو+عکس

درآمد سالانه 150 میلیون یورویی رئال از ورزشگاه جدید


انتهای پیام/

برنابئو میزبان بازی برگشت بوکا و ریورپلاته شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار