نماینده ولی فقیه در مازندران:

تحریم و تهدید‌ها نشانه زبونی آمریکا است

نماینده ولی فقیه در مازندران تحریم‌ها و تهدید‌ها را ناشی از ضعف و زبونی آمریکا دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه ساری تحریم‌ها و تهدید‌ها را ناشی از ضعف و زبونی آمریکا دانست و گفت: امروزه حتی بیشتر همپیمانانش حق را به ایران اسلامی داده و نسبت به سیاست‌های ابلهانه دونالد ترامپ انتقاد دارند.

وی افزود: دشمنان پس از ۴۰ سال فتنه‌توزی باید بفهمند که تهاجم فرهنگی، تحریم اقتصادی و تهدید و ارعاب در اراده مردم ولایی ایران اسلامی تاثیری ندارد.

امام جمعه ساری گفت: فرهنگ ولایی و شهادت طلبی جوانان ایرانی به کشور‌های منطقه سرایت کرده تا جایی که با دست خالی در مقابل ستمگران و زیاده‌خواهان ایستاده‌اند.

آیت‌الله طبرسی از وحدت به عنوان اصل و اساس اسلام یاد کرد و افزود: فقدان این اصل مهم در برخی از کشور‌های اسلامی موجب تعدی و تجاوز زورگویان و چپاولگران شده است.

وی گفت: عربستان سعودی به رغم ادعای اسلامی بودن دست در دست استکبار جهانی و صهیونیست غاصب نهاده و ناجوانمردانه بر کشور یمن می‌تازند.

آیت‌الله طبرسی از حملات وحشیانه به یمن اظهار تاسف کرد و گفت: جنایات آل‌سعود و همکاری با نظام صهیونیستی که آرزوی نابودی اسلام را در سر می‌پروراند بدون پاسخ نخواهد ماند.

امام جمعه ساری گفت: عاقبت صدام حسین، محمد رضا شاه و  حسنی مبارک  باید برای کسانی که دل به آمریکا بسته‌اند باید درس عبرتی باشد و بدانند که دوستی با شیطان بزرگ سرانجام خوبی ندارد.
انتهای پیام/آ

جنایات آل‌سعود بدون پاسخ نمی‌ماند

برچسب ها: دفاع مقدس ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار