نماینده دموکرات دلاویر در مجلس سنای آمریکا گفت هم اکنون روشن شده است که ترامپ آشکارا در جریان انتخابات ریاست جمهوری دروغ می‌گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، کریس کونز، نماینده دموکرات دلاویر در مجلس سنای آمریکا درباره تازه‌ترین افشاگری‌ها ضد دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور گفت: هم اکنون روشن شده است که ترامپ آشکارا دروغ می‌گفت و در شرایطی که برای ریاست جمهوری نامزد شده بود بار‌ها و بار‌ها با اطمینان تاکید می‌کرد هیچ گونه منافع تجاری در روسیه ندارد.

کریس کونز در گفتگو با سی ان ان و در واکنش به اعتراف مایکل کوهن، وکیل شخصی ترامپ به دروغگویی به کنگره آمریکا در زمینه فعالیت‌های تجاری دونالد ترامپ در روسیه گفت: ترامپ نگفت همین تازگی قراردادی تجاری را با روسیه به هم زده، او نگفت که همین چند روز پیش تماس هایش را با کرملین قطع کرده بلکه با قاطعیت می‌گفت هیچ قرارداد تجاری با روسیه ندارد. این غیرقانونی نیست بلکه تنها به یکی از ویژگی‌های دونالد ترامپ (دروغگویی) در جایگاه نامزد ریاست جمهوری اشاره دارد.

عضو کمیته قضایی مجلس سنا گفت: این موضوع همچنین برای افرادی همچون مایکل کوهن که در کمیته‌های قضایی کنگره به ادای شهادت پرداختند پیامد‌های قضایی به همراه خواهد داشت. بازپرس ویژه رابرت مولر او را مجرم شناخت و او اکنون به جرم دروغگویی به کنگره گناهکار شناخته شده و به همین علت در مخمصه حقوقی قرار گرفته است.

ترامپ امروز در پیامی توئیتری نوشت که او تاجر بوده و همزمان نامزد ریاست جمهوری هم شده و از قضا در همان حین قراردادی هم با روسیه در جریان بوده که تصمیم بر این شد قرارداد را نهایی نکنیم.

سناتور کونز گفت: ماهیت فعالیت تجاری ترامپ در مسکو به گونه‌ای بوده که نمی‌توانسته با واسطه‌ها در ارتباط باشد و مستقیم با مقام‌های کاخ کرملین بده بستان داشته و به همین علت موضوع از حساسیت بیشتری برخوردار است.

انتهای پیام/

برچسب ها: دونالد ترامپ ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار