سقوط ۲ پله‌ای محجوب در رنکینگ جهانی/ملایی همچنان در صدر

جواد محجوب ملی پوش جودو کشورمان در جدیدترین رنکینگ جهانی ۲ پله سقوط کرد.

سقوط ۲ پله‌ای محجوب در رنکینگ جهانی/ملایی همچنان در صدربه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در جدیدترین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی جودو جواد محجوب نماینده وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم کشورمان با ۲ پله سقوط و با ۲۲۶۱ امتیاز در رده هفدهم جهان قرار گرفت.

در این وزن نمایندگانی از کشور‌های گرجستان، جمهوری چک و مغولستان به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم جهان قرار دارند.

محجوب به دلیل آسیب دیدگی و عمل جراحی که داشته است مدتی از مسابقات بین المللی دور مانده و همین موضوع باعث کاهش رنکینگ این ورزشکار شده است.

سعید ملایی نماینده وزن منهای ۸۱ کیلوگرم کشورمان با ۶۶۹۳ امتیاز همچنان در صدر رنکینگ جهانی این وزن قرار دارد و توانسته اختلاف امتیاز خود را با جودوکاران دیگر کشور‌ها حفظ کند.

بعد از نماینده کشورمان فرانک دی ویت با ۴۹۴۶ امتیاز و سوتارو فوجی وارا از ژاپن با ۴۲۸۵ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

محمد محمدی بریمانلو نماینده وزن منهای ۷۳ کیلوگرم کشورمان با ۲۸۹۱ امتیاز و یک پله سقوط در رده یازدهم رنکین جهانی قرار گرفت.در این وزن نمایندگان کشور‌های ژاپن، گرجستان و کره جنوبی به ترتیب در رده‌های اول تا سوم رنکینگ قرار دارند.

سعید ملایی و محمد محمدی بریمانلو از سوی فدراسیون جهانی برای حضور در رقابت‌های مسترز چین دعوت شدند و در حال حاضر زیر نظر محمد منصوری سرمربی تیم ملی با دیگر ملی پوشان به تمرین می‌پردازند.

مسابقات مسترز چین آخرین رویداد فدراسیون جهانی جودو در سال ۲۰۱۸ است و برترین جودوکاران جهان در این مسابقات روی تاتامی می‌روند.


بیشتر بخوانید:حکم بده،حکم بگیر/ قانون ریاست در فدراسیون های ورزشی!

داورزنی: نمی‌خواهیم ثبات در فدراسیون‌ها از بین برود/ انتخاب رئیس جدید فدراسیون کشتی ۳ ماه زمان می‌برد

درخشان: با کمال میل از ریاست فدراسیون جودو استعفا می‌دهم


انتهای پیام/

اعلام جدیدترین رنکینگ جهانی جودو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار