برگزاری طرح تلاوت نور در مساجد استان اردبیل

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده طرح تلاوت نور در ۹۰۰ مسجد استان اردبیل برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،نادر سقا، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان امروز در جلسه شورای اداری کانون‌های مساجد استان اردبیل اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده طرح تلاوت نور در 900 مسجد و مرکز مذهبی استان اردبیل به صورت روزانه برگزار خواهد شد به طوری که تلاش می‌کنیم تا با برگزاری این برنامه مذهبی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در استان گام برداریم.

وی با بیان اینکه اجرای طرح تلاوت نور در استان از سال 79 در کانون‌های مساجد استان آغاز و در بیش از 70 مسجد اجرا شده است، تصریح کرد: طرح تلاوت نور به این صورت بوده که یک صفحه از قرآن کریم در بین‌الصلاتین قرائت شده و این طرح به صورت روزانه در مساجد برگزار می‌شود که شاهد توسعه اجرای این طرح در مساجد استان هستیم.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به همکاری و مشارکت خوب مفسران و مربیان تربیتی در اجرای این طرح افزود: علاوه بر قرائت یک صفحه از قرآن در این برنامه توسط قاریان در برخی مساجد شاهد تفسیر یک آیه و یا مختصری از آیات توسط امام جماعت و مفسران هستیم.

سقا از آمادگی کانون‌های مساجد استان برای تجهیز مساجد و مراکز مذهبی با اهدای قرآن در راستای اجرای طرح تلاوت نور در سطح استان خبر داد و گفت: از مهمترین رویکردها و اولویت‌های کانون‌های مساجد استان برگزاری برنامه‌هایی با محوریت قرآن بوده که برگزاری محافل انس با قرآن در این راستا انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع

اجرای طرح تلاوت نور در مساجد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.