توزیع سیلندرهای گاز در زاهدان در دو شیفت انجام می شود

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری زاهدان گفت: شرکت‌های توزیع سیلندر های گاز مایع در شهر زاهدان از امروز در قالب دو شیفت کاری به مردم خدمت‌رسانی می کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، نعمت الله نجاری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری زاهدان با اشاره به دلایل کمبود گاز مایع در زاهدان اظهار داشت: مشکلات فنی ایجاد شده در ریل قطار و تاخیر در رسیدن واگن حامل گاز به این شهرستان از عمده دلایل کمبود گاز مایع در زاهدان بود.

وی با اشاره به سرمای زودرس حاکم بر استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: این سرما باعث افزایش صف های توزیع گاز در شهرستان های شمال استان شده و با توجه به افزایش تقاضا و در راستای کاهش صف‌های طولانی از امروز شرکت‌های توزیع سیلندر های گاز مایع در شهر در قالب دو شیفت کاری از ساعت ۷ صبح تا ساعت ۱۹ به مردم محترم زاهدان خدمت‌رسانی می کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری زاهدان گفت: برای توضیح ایستگاهی سیلندر گاز مایع نیز در شهر زاهدان ۳ مکان از جمله میدان «سربازان گمنام» در منطقه «زیباشهر»، میدان «کارگر» در انتهای خیابان «آزادی» و میدان «امام رضا(ع)» در بلوار «بهداشت» تعیین شده است.

وی ضمن عذرخواهی از مردم زاهدان به دلیل مشکلات ایجاد شده در خصوص تهیه سیلندر گاز افزود: طی روزهای اخیر ۱۹ واگن حمل گاز مایع با ظرفیت ۷۵۰ تن وارد زاهدان شد و فرآیند توزیع سوخت در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود تا ظرف چند روز آینده اوضاع به حالت عادی برگردد.

نجاری تصریح کرد: گاز مصرفی مردم شهر زاهدان به طور متوسط ۱۵۰ تن در روز است که با توجه به افزایش تقاضا در این روزها به ۲۰۰ تن در روز افزایش پیدا کرده است.

وی در ادامه با ابراز گلایه از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور عنوان کرد: با توجه به پیگیری های مستمر فرمانداری زاهدان در خصوص افزایش سهمیه گاز شهرستان و موافقت مدیر عامل این شرکت تاکنون خبری از افزایش سهمیه گاز زاهدان نیست.

 

انتهای پیام/پ

کمبود سیلندر گاز در زاهدان

برچسب ها: گاز ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار