مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشت آزادگان، آزادی و عظمت کنونی کشور را ثمره خون پاک شهیدان دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید جاسم نعیمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشت آزادگان در مراسم بدرقه و اعزام دانش آموزان دختر به اردوهای راهیان نور که با حضور فرمانده سپاه دشت آزادگان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان و جمعی از مسئولان دشت آزادگان برگزار شد،گفت: فرهنگ شهدا از قیام عاشورا و عاشوراییان الهام گرفته است و همه باید فرهنگ شهادت را تقویت کنند.

وی بیان داشت: آزادی و عظمت کنونی کشور ثمره خون پاک شهیدان است و می بایست فرهنگ شهدا الگوی زندگی همه ما قرار گیرد.

نعیمی اردوهای راهیان نور دانش اموزی را فرصتی مناسب برای الهام گرفتن دانش آموزان از رشادت ها و جان فشانی های رزمندگان اسلام دانست و افزود: دشمنان نظام اسلامی امروز در راستای مایوس کردن ملت و به ویژه نسل جوان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، بنابراین برگزاری چنین سفرهای معنوی نقش تاثیر گذاری در خنثی سازی توطئه های دشمنان قسم خورده نظام دارند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان دشت آزادگان اظهار کرد: تعداد ۳۶۶ دانش آموز دختر به همراه راویان دفاع مقدس و روحانیون به مدت 2 روز به منطقه عملیاتی شلمچه اعزام می شوند.

این مقام مسئول در پایان از برگزاری اردوهای راهیان نور به عنوان یکی از شیو ه های مهم مقابله با تهدیدات و تهاجم فرهنگی دشمن یاد کرد و اذعان داشت: باید فرهنگ شهدا به نسل هایی که جنگ را ندیده اند منتقل شود و این مسئولیت خطیر به نحو احسن صورت پذیرد.

انتهای پیام/گ

خون پاک شهیدان سبب آزادی و عظمت ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.