سخنگوی رئیس جمهور روسیه ضمن ابراز تاسف از اینکه گفتگو درباره مسائل حیاتی برای زمان نامعلومی به تعویق افتاده گفت حرف‌هایی که درباره روسیه در آمریکا زده می‌شود، به دور از واقعیت است.

پسکوف: حرف‌های گفته شده در آمریکا درباره روسیه به دور از واقعیت استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از آسوشیتدپرس، دمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه ضمن ابراز تاسف از اینکه گفتگو درباره مسائل حیاتی برای زمان نامعلومی به تعویق افتاده گفت حرف‌هایی که درباره روسیه در آمریکا زده می‌شود، به دور از واقعیت است.

سخنگوی رئیس جمهور روسیه گفت: «حرف‌هایی که درباره روسیه در آمریکا زده می‌شود، به دور از واقعیت است.»

پسکوف گفت: «ما اکنون متاسف هستیم که گفتگو درباره مسائل حیاتی برای زمان نامعلومی به تعویق افتاده است.»

وی افزود: «با وجود همه این چیزها، رئیس جمهور پوتین آماده ادامه گفتگو است.»

سخنگوی رئیس جمهور روسیه گفت: «مسائل دشوار دیگری در دستور کار قرار دارند که نه تنها در جهت منافع مردم دو کشور (روسیه و آمریکا) هستند بلکه در جهت منافع کشور‌های اروپایی، آسیا جنوبی و شرقی و کل جهان هستند.»

سخنگوی رئیس جمهور روسیه دو ایمیل را که می‌گفت از طرف وکیل شخصی سابق دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا است، نشان داد و گفت که آن‌ها درخواست کمک کردند، زیرا پروژه برج ترامپ در مسکو شروع شده بود.

وی گفت: «ما همه فیلم‌ها را ضبط شده داریم. این ایمیل مایکل کوهن وکیل سابق دونالد ترامپ است که در آن نوشته شده است" آیا کسی که انگلیسی بتواند صحبت کند می‌تواند با من تماس گیرد".»

پسکوف گفت: «من می‌توانم به شما بگویم که همه صحبت‌ها در آمریکا درباره آنچه که پرونده روسیه نامیده می‌شود بسیار دور از واقعیت است و ما واقعا درباره آنچه که اتفاق افتاد، تعجب می‌کنیم.»

پسکوف گفت: «آن‌ها (سازمان ترامپ) توانستند در نوسازی (برنامه نوسازی مسکن در روسیه) مشارکت کنند. آن‌ها زیاد ضرر کردند، ولی حتی این را منتشر نکردند.»

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار