20هزار صندلی جدید برای دیدار سپاهان-پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه سپاهان از تخصیص ۲۰ هزار صندلی طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان به هواداران این تیم در بازی با پرسپولیس، در صورت موافقت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی خبر داد.

20هزار صندلی جدید برای دیدار سپاهان-پرسپولیس به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، همان‌طور که قابل پیش‌بینی بود دیدار حساس روز گذشته تیم‌های فوتبال سپاهان و پدیده در هفته چهاردهم لیگ برتر با استقبال پرشور هواداران سپاهان روبه‌رو شد و در حالی که آمار تماشاگران حاضر در ورزشگاه نقش‌جهان از طریق اسکوربرد 38 هزار نفر اعلام شد، از پر شدن تمام راه‌پله‌ها و تماشاگرانی که در قسمت زیرین طبقه دوم به صورت ایستاده بازی را تماشا می‌کردند، می‌شد به راحتی تخمین زد که بیش از 40 هزار تماشاگر این دیدار را از نزدیک تماشا کرده‌اند.

اما بازی سپاهان و پرسپولیس در پیش است و لزوم استفاده از طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان برای این دیدار بیش از گذشته احساس می‌شود.

سعود تابش با اشاره به ضرورت استفاده از طبقه دوم ورزشگاه نقش‌جهان در دیدار 18 آذرماه 2 تیم سپاهان و پرسپولیس، اعلام کرده در صورت موافقت برای این دیدار 20 هزار صندلی از طبقه دوم نیز به هواداران اختصاص خواهد یافت.

 

انتهای پیام /س

ورزشگاه نقش جهان  اصفهان در حال تکمیل است

منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار