آغاز مسابقات قرآنی کارکنان نیروی زمینی ارتش در اردبیل

سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در اردبیل آغاز به کار کرد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سروان کشتگر ،مسئول دارالقران ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : این مسابقات از 11 تا 14 آذر با شرکت 280 نفر از منتخبان دو مرحله مقدماتی و منطقه ای در اردبیل برگزار می شود که از بین بیش از 5 هزار نفر انتخاب شده اند .

وی افزود : نفرات شرکت کننده در رشته های حفظ یک ، پنج ، ده ، پانزده ، بیست ، بیست و پنج جزء و حفظ کل قرآن ، قرائت و ترتیل ، اذان و مفاهیم در دو سطح فوق دیپلم به بالا و دیپلم به پایین و در دو بخش جداگانه کارکنان پایور و وظیفه رقابت می کنند .

کشتگر تصریح کرد : نفرات برتر این دوره که روز چهارشنبه در آیین اختتامیه به عنوان قهرمانان قرآنی نیروی زمینی ارتش معرفی خواهند شد ، در مرحله نهایی مسابقات که از دوم دی ماه به مدت چهار روز و به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد با نفرات برتر سایر ادارات رقابت خواهند کرد .

مسئول دارالقران ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : علاوه بر پاداش نقدی برای برگزیدگان این مسابقات ، مرخصی تشویقی برای کارکنان وظیفه در نظر گرفته شده است .

انتهای پیام/ع

مسابقات قرآنی کارکنان نیروی زمینی ارتش

 

برچسب ها: مسابقات قرآنی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.