فیل وحشت‌‎زده سبب تخریب روستا شد +فیلم

هجوم یک فیل به یکی از روستاهای هند سبب تخریب آن محل و مجروحیت سه تن از روستاییان شد.

فیل وحشت‌‎زده سبب تخریب روستا شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فیل‌ها به عنوان بزرگ‌ترین و در عین حال مهربان‌ترین حیوانات جهان شناخته می‌شوند که تعداد زیادی از آن ها در کشور هند زندگی می‌کنند. اما به علت گسترش شهرها و کوچک شدن محیط زندگی این حیوانات، گه‌گاه فیل‌ها به صورت خشمگین و وحشت‌زده به روستا‌های حوالی جنگل حمله می‌کنند.

در اثر حمله فیلی خشمگین به روستا خردا در هند سه تن از روستاییان مجروح شدند و قسمت‌هایی از آن محل نیز تخریب شد. مردم محلی زمانی که هجوم وحشیانه فیل خشمگین را دیدند به سرعت به پشت‌بام‌ها و مناطق بالاتر از سطح زمین پناه بردند. روستاییان وحشت زده با نگرانی تنها به حرکات فیلم نگاه کردند.

به گفته رسانه‌های محلی فیل وحشت‌زده به مردم، خانه‌ها و دوچرخه‌های روستاییان آسیب رساند. یکی از روستاییان که هنگام حمله فیل بر روی سکویی مرتفع پناه گرفته بود با گوشی همراه خود از حرکات حیوان وحشت‌زده فیلم گرفت. اهالی روستا حمله فیل را به طوفانی بزرگ تشبیه کردند.

فیل خشمگین پس از ترک روستا به سمت ریل راه‌آهن رفت و با توقف بر روی میسر باعث تاخیر در حرکت قطارهای عبوری شد. سرانجام این حیوان پس از دقایقی به سمت جنگل رفت و از نظرها ناپدید شد. مقامات محلی گفتند: در پی حمله فیل به روستا سه تن از اهلی مجروح شدند ولی خوشبختانه کسی جانش را از دست نداد.

فیل‌سواری در کشورهای آسیایی به ویژه در کشورهای شرق آسیا موجب کاهش 50 درصدی تعداد این حیوانات در 75 سال گذشته شده است. بهره‌گیری از فیل‌ها و کاهش منطقه زندگی این حیوانات در پی گسترش محل زندگی انسان‌ها نسل این حیوانات بزرگ را به شدت مورد تهدید قرار داده است.

در ادامه فیلم لحظات هجوم فیل به روستا را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: نگون بختی که به چاه سقوط کرد +فیلم


انتهای پیام/

سه مجروح حاصل حمله فیل به روستایی در هند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار