اختصاص ۶ میلیارد تومان به ۲ طرح عمرانی بیرجند

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور عصر امروز در بازدید از ۲ طرح عمرانی بیرجند،۶ میلیارد تومان اعتبار را به این طرح‌ها اختصاص داد.

بازدید ۶ میلیاردی معاون عمرانی وزیر از ۲ طرح بیرجندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛جمالی نژاد پس از بازدید و بررسی سایت پسماند و میدان بار ( چهارشنبه بازار) شهرداری بیرجند سه میلیارد تومان اعتبار به سایت پسماند و سه میلیارد تسهیلات را برای تکمیل میدان بار شهرداری اختصاص داد.

وی در حاشیه این بازدید افزود:اعتبارات پسماند در سطح کشور در وضعیت خوبی قرار دارد اما به دلایلی هنوز موفق به اختصاص آن نشدیم که رایزنی های لازم در این زمینه صورت می پذیرد.

جمالی نژاد با اشاره به آماده سازی طرح پسماند بیرجند گفت: با توجه به اینکه شهرداری بیرجند طرح مذکور را آماده سازی می کند سعی می کنیم در سازمان مبلغ قابل توجهی به این پروژه اختصاص دهیم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور سرمایه گذاران بخش خصوصی را از مهمترین راهبردها در حوزه شهری بیان کرد و افزود: شهرداری ها باید امکانات لازم را برای ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی فراهم کنند.

وی اظهار کرد: بسیاری از شهرهای کشور که رشد داشتند چندین برابر بودجه، سرمایه گذار جذب کردند و شهرستان بیرجند ظرفیت های لازم را برای جذب سرمایه گذار دارد که امیدواریم مدیران شهری بتوانند از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کنند.

جمالی نژاد در ادامه از خراسان جنوبی و به ویژه شهر بیرجند به عنوان تمیزترین شهرهای کشور یاد کرد و بیان کرد: مردم خراسان جنوبی همکاری لازم را با شهرداری دارند و این از تمیزی شهرها پیدا است و ما نیز سعی خواهیم کرد سرمایه گذارانی که علاقه مند به سرمایه گذاری هستند را به خراسان جنوبی معرفی کنیم.

انتهای پیام/غ

ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی مهم ترین راهبرد حوزه شهری

 

برچسب ها: تسهیلات ، معاون وزیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.