اعتراضات فرانسه از زاویه دید نیروی پلیس +فیلم

اعتراضات جلیقه زردها چند روزی است در فرانسه آغاز شده و اینبار تصاویری از زاویه نگاه نیروی پلیس در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

اعتراضات فرانسه از زاویه دید یک نیروی پلیس +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در طول هفته‌های گذشته شهرهای فرانسه شاهد اعتراضات و تظاهرات بوده است. این گروه از معترضان که به "جلیقه زردها" معروف شده اند تا به حال توانستند جمعیت قابل توجهی در خیابان‌های این کشور جمع کنند.

این اعتراضات با تومار اینترنتی راننده جوان سی دو ساله شروع شد که در حومه های  پاریس زندگی می‌کرد. او در ماه مه برای کاهش قیمت سوخت در پمپ بنزین‌های فرانسه کمپین و توماری روی اینترنت منتشر کرد و از مردم خواست تا  آن را امضا کنند.

گرچه در طول این اعتراضات بارها تصاویری از برخورد نیروی پلیس با معترضان و فضای آشفته خیابان های پاریس در فضای مجازی مخابره شده اما این بار تصاویری از زاویه دید یکی از نیروهای امنیتی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است که در ادامه می‌توانید این فیلم را مشاهده کنید.

گفتنی است دلیل نام گذاری این گروه به "جلیقه زردها" به این خاطر است که جلیقه‌ زرد جلیقه‌‌ای است که بنابر قانون باید در خودروهای همه فرانسوی‌ها باشد تا وقتی ماشین آنها خراب می‌شود و شرایط اضطراری پیش می‌آید، آن را بر تن کنند و منتظر کمک بمانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار