فراهانی در تذکر پیش از دستور:

درختان سرمایه‌های زیستی شهر تهران هستند

عضو شورای شهر تهران گفت: هرس درختان در فصل زمستان باید با اصول خاص انجام شود.

کاظمیپیش دستی شهرداری در هرس درختان به آنها آسیب می‌زندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود که در صد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران بیان کرد، با اشاره به ضرورت هرس صحیح درختان و فضای سبز شهر تهران: درختان سرمایه‌های زیستی شهر تهران هستند که در وانفسای آلودگی هوا و طرح بلند مرتبه سازی امید همه ما برای تنفس اندکی هوای پاک هستند.

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر هرس به موقع درختان ادامه داد: متاسفانه در روزهای اخیر شهروندان تهرانی هنگام عبور از معابر شاهد قطع شاخه درختانی بودند که هنوز به خواب نرفته بودند و هرس سنگین شاخه‌های سبز این درختان به دل آنها هراس انداخت و بخشی از این نگرانی در شبکه‌های اجتماعی منعکس شد.

وی با بیان اینکه هرس درختان در فصل زمستان سنگین و با اصول خاص باید انجام شود، گفت: متاسفانه پیش دستی شهرداری تهران در هرس سال جاری آسیب‌های جدی به سرمایه‌ی زیستی تهران وارد کرد و این کار با هیچ استدلالی پذیرفته نیست.

فراهانی تصریح کرد: ما همانگونه که در برابر قطع درختان برای ساخت برج‌ها مسئولیم در برابر رفتارهای غیر مسئولانه و دارای اثر منفی بر درختان هم مسئولیم.

عضو شورای شهر با اشاره به بند 23 ماده 71 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای کشور گفت: بر این اساس من به شهرداری تهران در توجه به مسائل درختان و فضای سبز تذکر می‌دهم.

وی ابراز امیدواری کرد با اقدام به موقع حناچی شاهد حفظ فضای سبز تهران باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار