ویوو تیزر گوشی دو نمایشگره خود، NEX 2 را منتشر کرد +فیلم

ویوو به تازگی تیزری رسمی از گوشی جدید خود، NEX 2 با دو نمایشگر در فضای مجازی منتشر کرد.

ویوو تیزر گوشی دو نمایشگره خود، NEX 2 را منتشر کرد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جایگزین NEX، گوشی رده بالای شرکت ویوو در راه است و شرکت سازنده آن به تازگی تیزری رسمی از این گوشی را در وبسایتش منتشر کرده است. رندرهای این گوشی در سایت‌های مختلف دیده شدند، در حالی که یک کمپین تبلیغاتی در انجمن این شرکت آغاز به کار کرد و اطلاعات آن را در اختیار کاربران فضای مجازی قرار داد. ویوو NEX S2 یا NEX 2 احتمالا در تاریخ 11 دسامبر (20 آذر) رونمایی خواهد شد و شرکت سازنده آن در نظر دارد مراسم رونمایی بزرگی را برای آن برگزار کند. به گفته یکی از کاربران شبکه اجتماعی Wibo، احتمالا یکی از مدل‌های این گوشی قرار است با حافظه رم 10 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی تولید شود.

صفحه مخصوص گوشی NEX در وبسایت ویوو دارای سه ویدئو است. اولین ویدئو روی دوربین سه‌گانه این گوشی تمرکز کرده است، دومین ویدئو در یوتیوب به اشتراک گذاشته شده و پنل پشتی آن را با یک ماژول گرد دوربین در قسمت بالای پنل مشخص می‌کند و ویدئوی سومی هم که در وبسایت ویوو وجود دارد، یک LED گرد را دور ترکیب دوربین آن مشخص می‌کند.

هنوز منتظر هستیم که اطلاعات و جزئیاتی از این گوشی منتشر شود اما خبرهای احتمالی نشان می‌دهد ویوو NEX 2 دارای پردازنده Snapdragon 845 خواهد بود، نمایشگری بزرگ با نسبت تصویر به بدنه بالا از جنس AMOLED، اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و رابط کاربری FunTouch OS خواهد بود. گفته می‌شود قیمت این دستگاه هوشمند 650 دلار خواهد بود و در اروپا به ارزش 849 یورو هم خواهد رسید. اما هنوز هیچ اطلاعاتی از سوی شرکت ویوو تأیید نشده است.

در ادامه تیزری را مشاهده می‌کنید که ویوو در وبسایت خود منتشر کرده است.


بیشتر بخوانید: اولین گوشی مجهز به دو نمایشگر شرکت ویوو را ببینید +فیلم


انتهای پیام/

تیزر رسمی گوشی دو نمایشگره ویوو در فضای مجازی منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار