معاون سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور در زاهدان

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای متناسب با بازار کار تغییر می‌کنند

معاون توسعه مدیریت منابع سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور گفت: آموزش‌های مهارتی متناسب با نیاز‌های بازار کار و تقاضای مهارت آموزان تغییر و بروز می‌شوند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، و به نقل از روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان؛ نادر فخری در آیین معارفه مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: نگاه رئیس سازمان به مقوله مهارت آموزی نگاه تحول گرایانه از طریق ایجاد تغییرات بنیادی در کمیت و کیفیت آموزش‌ها و تجهیزات مورد نیاز است.

وی ادامه داد: همچنین نگاه دولت نسبت به مهارت آموزی نگاهی ویژه بوده به طوری که گسترش مهارت آموزی در بین جوانان و افراد جویای کار از مهمترین برنامه‌های دولتمردان محسوب می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت منابع سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور اثر بخشی آموزش‌های مهارتی در رفع بیکاری را منوط به همدلی و هم افزایی همکاران در رده‌ها و هم افزایی با دستگاه‌های مربوطه عنوان کرد.

اولیایی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: مهارت آموزی بستر ساز توسعه اقتصادی و رفع معضل اشتغال است.

خداداد اولیایی افزود: ایجاد جامعه مهارت گرا در سیستان و بلوچستان مهمترین اصل در حل مشکلات بیکاری و فقر در این استان است و بر تشکیل شورای مهارت آموزی در سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

خداداد اولیائی با دارا بودن فوق لیسانس فناوری اطلاعات ۱۳ سال سابقه ریاست مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان چابهار را برعهده داشته است.

انتهای پیام/پ

آیین معارفه مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای سیستان و بلوچستان

برچسب ها: اشتغال ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار