احداث دکل مخابراتی در تنگه «شیرز» کوهدشت

بخشدار کوهدشت گفت: کارشناسان شرکت مخابرات اقدامات اولیه را برای احداث دکل مخابراتی در منطقه گردشگری شیرز انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آرمان منصوری، بخشدار کوهدشت گفت: کارشناسان شرکت مخابرات اقدامات اولیه را برای احداث دکل مخابراتی در منطقه گردشگری شیرز انجام می‌دهند.

آرمان منصوری  اظهار داشت: در ۳ ماه آینده برای احداث دکل مخابراتی در روستای گنجینه ضرونی و رفع مشکل آنتن‌دهی موبایل در این منطقه اقدام می‌شود.

وی با اشاره به مشکل ارتباط تلفنی روستاه‌های اشتره گُل‌گُل در شهرستان کوهدشت افزود: در صورت مشارکت و همراهی اهالی در خرید اشتراک اس. جی. تی. اچ در کوتاه‌ترین زمان نسبت به رفع زیر‌ساخت‌های مخابراتی در این منطقه اقدام می‌شود.

بخشدار کوهدشت با تأکید بر ضعف آنتن‌دهی خطوط تلفن همراه در تنگه گردشگری شیرز عنوان کرد: در یک جلسه با حضور مدیرعامل مخابرات لرستان مقرر شده کارشناسان شرکت مخابرات از این منطقه بازدید کنند و اقدامات اولیه را برای احداث دکل مخابراتی در این منطقه گردشگری انجام دهند.

وی گفت: کارشناسان شرکت مخابرات اقدامات اولیه را برای احداث دکل مخابراتی در منطقه گردشگری شیرز انجام می‌دهند.

دره شیرز یکی از کم‌نظیرترین جاذبه‌های ژئوتوریستی ایران را در چین‌خوردگی زاگرس پدید آورده‌است. این دره که که در امتداد روستای گُدارگه ضرون و مجاورت رودخانه سیمره واقع بوده، در ۲۶ آذر ۹۳ در فهرست آثار طبیعی کشور به‌ثبت ملی رسیده و به‌عنوان گرندکانیون ایران شناخته می‌شود.

انتهای پیام/ب

دکل مخابراتی در تنگه «شیرز» کوهدشت احداث می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار