عضو حماس از مواضع جنبش فتح در حمایت از آن‌ها تشکر کرد

سام بدران، عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از مواضع اعضای جنبش فتح در محکومیت اقدام آمریکا علیه حماس در مجمع عمومی سازمان ملل متحد تشکر کرد.

عضو حماس از مواضع جنبش فتح در حمایت از آن‌ها تشکر کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، سام بدران، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس از مواضع اعضای جنبش فتح در محکومیت اقدام آمریکا علیه حماس در مجمع عمومی سازمان ملل متحد تشکر کرد.

حسام بدران عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در گفتگو با این شبکه درباره پیش نویس قطعنامه آمریکایی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد که با هدف محکوم کردن حماس صورت می‌گیرد، گفت: «تردیدی وجود ندارد که با وجود مشکلاتی که در زمینه آشتی فلسطینی و دستیابی به وحدت ملی واقعی و کامل وجود دارد، اما روابط ما و جنبش فتح خصمانه نیست و با وجود توقف آشتی، می‌توانیم بر اساس توافقات گذشته عمل کنیم. موضع تشکیلات خودگردان فلسطین و جنبش فتح درباره طرح آمریکا علیه حماس، موضعی قابل احترام و قابل تقدیر است و اقدامی در جهت درست به شمار می‌رود.»

وی افزود: «ما در جنبش حماس آن را با نگاهی بسیار مثبت دنبال می‌کنیم و از همه برادرانمان در جنبش فتح که موضع خود را در این خصوص و در حمایت از حماس اعلام کردند تشکر می‌کنیم. این حمایتی از مقاومت فلسطین و همه گروه‌های مقاومت به شمار می‌رود. هر اقدام مثبتی که از هر طرفی که صورت بگیرد قابل تشکر و قدردانی است صرف نظر از اینکه تنها ابراز احساسات و حمایت لفظی باشد یا جنبه عملی پیدا کند. جنبش حماس نیز و خود شخص من بار‌ها مواضع خود را در محکومیت بازداشت‌هایی که علیه جنبش فتح در قدس اشغالی صورت گرفته است ابراز کرده ایم؛ بنابراین با وجود توقف آشتی فلسطینی، اما در نهایت همه ما فرزندان فلسطین هستیم و امنیت و دشمن ما یکی است.»

انتهای پیام/

تشکر عضو حماس از جنبش فتح

برچسب ها: فلسطین ، سازمان ملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار