ثبت بیش از ۱۹۰۰ انبار کالا در خراسان جنوبی

معاون بازرسی سازمان صنعت،معدن خراسان جنوبی گفت:از ابتدای امسال تاکنون بیش از هزار و ۹۰۰ انبار کالا در استان ثبت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از هزار و 900 انبار کالا در استان ثبت شده است.

وی از شناسایی و ثبت هزار و 943 انبار و مرکز نگهداری کالا در سامانه جامع انبارها در استان خبر داد.

تهوری با بیان اینکه اعلام و ثبت انبار کالاها در استان رو به افزایش است،گفت: با اطلاع رسانی گسترده و همکاری واحدهای اقتصادی از ابتدای سال انبارهای ثبت شده در استان افزایش 4 برابری داشته است .

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: ثبت انبارها در سامانه موجب ایجاد نظم و هماهنگی در تهیه، تأمین و توزیع به ‌موقع کالاهای موردنیاز مردم است و ضمن شناسایی انبارهای ذخیره کالا، میزان نیاز جامعه به هر نوع از کالاها را تعیین و ذخیره ‌سازی درست و منطبق بر آمارها و اطلاعات درست را تسهیل می کند.

وی اظهار کرد:برای نظم‌ دهی بیشتر به فرآیند تنظیم بازار و نظارت گسترده ‌تر بر مراکز ذخیره سازی و نگهداری کالا، انبارها، سردخانه‌ها و مراکز توزیع کالا و عرضه خدمات، بازرسی‌های مستمری از سوی اکیپ های بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و به صورت گشت مشترک از این مراکز صورت می گیرد.

تهوری گفت: همه دارندگان انبارها و مراکز نگهداری کالاها موظف به ثبت مشخصات مراکز خود در سامانه جامع انبارها به آدرس ( www.nwms.ir) برای شناسنامه‌ دار‌ کردن مراکز ذخیره‌سازی و نگهداری کالا هستند.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن خراسان جنوبی افزود: در صورت ثبت نشدن انبار و مشخصات کالا در سامانه مذکور، فعالیت انبارهای شناسایی شده غیرقانونی تلقی  و تخلفاتی از قبیل احتکار، اعلام نشدن موجودی کالا برای واحد محسوب می شود و برخورد قانونی از سوی بازرسان این سازمان با متصدیان صورت می گيرد .

انتهای پیام/غ

شناسایی و ثبت بیش از ۱۹۰۰ انبار کالا در استان

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.