رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

۵۰ سال کار برای دفاع مقدس داریم

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس: در ۵ سال گذشته به اندازه ۲۰ سال کار برای دفاع مقدس انجام داده ایم، اما هنوز به اندازه ۵۰ سال کار داریم.

۵۰ سال کار برای دفاع مقدس داریمسردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،گفت: اهمیت حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس اهمیتی ملی، مذهبی، اسلامی است و خود دفاع مقدس هویت ملت ایران است.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های امروز کشور را مرهون ایثار شهدا، رزمندگان و آزادگان هستیم، افزود: حق طبیعی ملت ایران هست که از ما بخواهند تا از کسانی که در این عرصه بودند، بزرگداشت و تکریم بعمل بیاوریم که الحمدلله این اتفاق در کشور افتاده است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه خراسان رضوی نقش بسیار مهمی در دفاع مقدس داشته و حداقل ۳ لشگر پیاده همراه با تیپ‌های توپ خانه و مهندسی چه در ارتش، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی داشته است، ادامه داد: خراسان رضوی این حق را بر گردن ما دارد که این حضور پررنگ را نشان دهیم که در همین راستا امیدواریم تاریخ دفاع مقدس در خراسان را تا سال ۱۴۰۰ به نتیجه برسانیم.

کارگر با اشاره به یکی از مسائل مهم در خراسان رضوی گفت: امیدواریم بتوانیم فاز‌های مهمی از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خراسان رضوی را تا پایان سال ۱۳۹۸ افتتاح کنیم

وی افزود: همه استان‌ها د. وظیفه دارند سالی ۳۰ کتاب را چاپ کنند که خراسان رضوی در این مورد موفق بود و امیدواریم این تعداد چند برابر شود که باید با مسؤل جدید این آمادگی را برای تحقق این امر داشته باشیم.

امیدواریم یادمان‌های شهدای گمنام ما تا سال ۱۴۰۰ سامان یافته شود.

انتهای پیام//ف. ش

تاریخ دفاع مقدس در خراسان را تا سال ۱۴۰۰ به نتیجه می رسد

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار