جلسه بررسی و رفع مشکلات آب شهری و روستایی شهرستان حمیدیه برگزار شد

جلسه بررسی مسائل و مشکلات آب شرب روستایی با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه و جمعی از مسئولان مربوطه استان خوزستان و این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه بررسی مسائل و مشکلات آب شرب روستایی با حضور سرپرست فرمانداری حمیدیه، معاون بهره برداری اداره آبفار استان، نماینده آب و برق استان، بخشدار مرکزی، رئیس اداره آب و فاضلاب شهری و روستایی و مدیر اداره برق حمیدیه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه مسئولان آبفار با اشاره به کارهای انجام شده، خبر از اتمام و افتتاح پروژه های آب شرب روستایی و همچنین رفع مشکلات روستاهای چمیم، شارطاق ۲ و کوهه ۱ و ۲ دادند.

شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری حمیدیه ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارائه شده، خواستار توجه بیش از پیش در راستای رفع مشکلات آب شرب روستای 2 بخش شد.

وی در ادامه به وضعیت آب شرب روستاهای پایین دست بخش مرکزی و گمبوعه اشاره کرد و بر اتمام پروژهای آبفار و افتتاح پروژه های جدید، جهت بهرمندی مردم این دو بخش از نعمت آب شرب سالم تاکید نمود.

هاشمی در پایان رفع مشکلات آب و فاضلاب شهری را مهم برشمرد و بیان کرد: طرح مطالعاتی پروژه فاضلاب شهری و پیگیری جهت اختصاص اعتبار اجرای آن در حال اتمام است.

گفتنی است؛ در این جلسه نماینده سازمان آب و برق استان گفت: به منظور پایدار شدن آب شرب شهری و روستایی، 4 خط آب الغدیر به طول 15 کیلومتر و با اعتبار بالغ بر 20 میلیارد تومان به شهرستان حمیدیه احداث می شود.

برگزاری جلسه مشکلات آب شرب روستاها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.