"ریور پلاته" وارد مادرید شد

اعضای تیم فوتبال ریور پلاته برای برگزاری دیدار برگشت فینال لیبرتادورس وارد پایتخت اسپانیا شدند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال ریورپلاته آرژانتین امروز (پنجشنبه) برای برگزاری دیدار برگشت جام لیبرتادورس در سانتیاگو برنابئو، وارد مادرید شد. روز قبل هم بوکا جونیورز حریف این تیم وارد پایتخت اسپانیا شدند.

پلیس اسپانیا خواستار انجام عملیات امنیتی برای مسابقه یکشنبه شده است، که محل برگزاری آن از ورزشگاه اختصاصی ریور در ۱۰۰۰ کیلومتر آن طرف‌تر به مادرید تغییر یافته است.

انتظار می‌رود بیش از ۲۵۰۰ افسر برای تامین امنیت این مسابقه، که به سوپرکلاسیکو معروف است، و یکی از پرتنش‌ترین رقابت‌های فوتبال جهان شناخته می‌شود، انجام وظیفه خواهند کرد.

خیابان دلا کاستیانا که از مرکز مادرید به ورزشگاه امتداد دارد، روز یکشنبه از ساعت ۹ صبح (به وقت محلی) بسته خواهد شد، زیرا پلیس برای جلوگیری از خشونت طرفداران دو تیم را از هم جدا خواهد کرد.

در ابتدا قرار بود این بازی در تاریخ ۲۴ نوامبر در ورزشگاه مونومنتال برگزار شود، اما اتوبوس بازیکنان بوکا در هنگام ورود به استادیوم مورد حمله هواداران ریورپلاته قرار گرفت.

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی ابتدا بازی را یک روز به تعویق انداخت، اما در تصمیم بعدی آن را از پایتخت آرژانتین به مادرید منتقل کرد، حرکتی که با اعتراض‌های شدید از سوی هر دو باشگاه مواجه شد.

ریورپلاته به دلیل از دست دادن حق میزبانی شکایت کرده است. دیدار دو تیم در بازی رفت روز ۱۱ نوامبر با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید.

در عین حال، بوکا می‌گوید به دلیل حمله خشونت آمیز هواداران ریور به بازیکنان این تیم عنوان قهرمانی لیبرتادورس باید به این تیم داده شود.
انتقال این بازی به قاره‌ی دیگر هم از میزان علاقه هواداران به این بازی کم نکرده است، عملا تمام بلیط‌های دیدار فینال در ورزشگاه ۸۵ هزار نفری برنابئو فروخته شده است.


بیشتر بخوانید:

پرز به دنبال وام چند صد میلیون یورویی جهت نوسازی برنابئو+عکس


انتهای پیام/

ورود کاروان ریور به مادرید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار