پاسخ منفی رونالدو به درخواست رئیس باشگاه رئال مادرید

کریس رونالدو با وجود دعوت رسمی پرز رئیس رئال مادرید برای حضور در دیدار برگشت رقابت‌های قهرمانی آمریکای لاتین در سانتیاگو برنابئو پاسخ منفی داد.

پاسخ منفی کریس رونالدو به درخواست فیفابه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریس رونالدو فوق ستاره پرتغالی یوونتوس در واکنش به دعوت رسمی فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید برای حضور در جایگاه ویژه تماشاگران سانتیاگو برنابئو محل برگزاری دیدار فینال رقابت‌های کوپا لبیرتادورس بین یرورپلاته و بوکاجونیورز گفت: نمی‌توانم خود را به این دیدار برسانم و از هوادارانم عذرخواهی می‌کنم.

براساس این گزارش گفته می‌شود کریس رونالدو به دلیل این که نمی‌خواهد با هواداران تیم سابق خود رئال مادرید رودرو شود در ورزشگاه سانتاگوبرنابئو حاضر نخواهد شد.

دیدار برگشت رقابت‌های کوپا لبرتادورس بین ریورپلاته و بوکاجونیورز به دلیل عملکرد بد هواداران ریورپلاته به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو منتقل شد و حتی هواداران ریورپلاته در آرژانتین با سنگ از کاروان بازیکنان بوکاجونیورز پذیرایی کردند.

گفتنی است دیدار بوکاجونیورز وریورپلاته مهم‌ترین دربی جهان به شمار می‌رود و از بیشترین جایگاه تماشاگران در بین دربی‌های جهان به شمار می‌رود.


بیشتربخوانید:

بازی برگشت فینال لیبرتادورس در اسپانیا برگزار می‌شود

سلب امتیاز میزبانی، جریمه هواداران ریورپلاته

تعویق چند ساعته فینال جام لیبرتادورس/حمله هواداران رقیب به اتوبوس بوکاجونیورز


انتهای پیام/

غیبت رونالدو در فینال کوپا لبرتادورس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار