فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی:

امنیت خوبی با همکاری شهرستان های همجوار ملکشاهی و دهلران ایجاد شده است

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی در جلسه تعاملی با فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت:با همکاری و تعامل مطلوب بین انتظامی دو شهرستان امنیت بسیار خوبی ایجاد شده است.

امنیت خوبی با همکاری شهرستان های همجوار ملکشاهی و دهلران ایجاد شده است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سرهنگ بهزاد ولیان در جلسه تعاملی با فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت:همکاری کارکنان انتظامی شهرستان های همجوار با یکدیگر برای خدمت روز افزون به مردم و توسعه نظم ،امنیت و آرامش،تحقق عدالت،ترویج معنویت و اخلاق اسلامی امری لازم و ضروری است.

وی اظهار کرد:امروز شهرستان ملکشاهی و مناطق همجوار با شهرستان دهلران از امنیت مطلوبی برخوردار است واین امنیت حاصل تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی هر دو شهرستان و تعامل و همکاری مداوم آنها است.

در این دیدارهمچنین سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتطامی شهرستان دهلران نیز عنوان کرد:افتخار بزرگ پلیس،خدمت به مردم و نظام اسلامی زیر پرچم ولایت است و این مهم نیازمند تعامل و تبادل اطلاعات بین انتظامی شهرستان های همجوار است .

وی ادامه داد:ایجاد امنیت پایدار با تعامل و همکاری امکان پذیر است و تعامل نقش بسیار مهمی در کاهش جرائم و افزایش کشف جرم دارد.

انتهای پیام/ د

امنیت در ملکشاهی و دهلران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.