استاد در دقایق آخر بالاخره مقابل شاگرد مات شد

نساجی قائمشهر نیم فصل اول را با یک پیروزی شیرین مقابل پیکان به پایان برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال با دیدار پیکان و نساجی آغاز شد و در این دیدار نساجی با تک گل سجاد آشوری پیروزی را از آن خود کرد.

نساجی که با ٥ غایب مهم به مصاف پیکان رفت، با ترکیب حامد لک، جورجی گولسیانی، فرشاد فرجی، مهرداد عبدی، حمیدرضا دیوسالار، احمد عبدالله‌زاده، محمد آبشک، علی‌اصغر آشوری، سجاد آشوری، امید سینک و شاهین مجیدی به میدان آمد.

دو تیم در شرایطی پا به میدان گذاشتند که تنها هدفشان بهبود اوضاع نابسامانی که در آن گرفتار شدند، بود.

جلالی بعد از ٤ شکست نا امید کننده به دنبال پیروزی بود و نکونام و تیمش هم برای استفاده از شرایط بد پیکان و اوج گرفتن در جدول به مانند دیگر تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر یعنی نفت مسجد سلیمان به میدان پا گذاشتند.

دو تیم موقعیت‌هایی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند، اما موفق به گشودن دروازه نشدند تا اینکه سجاد آشوری در دقیقه ٨٧ توانست گلزنی کند تا سه امتیاز آخرین بازی نیم فصل را برای قرمزپوشان به ارمغان بیاورد.

گفتنی است نساجی با این پیروزی ١٦ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر تا رده نهم جدول بالا آمد و پیکان که همچنان تیره روزی هایش ادامه دارد با این شکست ١٦ امتیازی ماند و فعلا در رده هشتم ایستاده است.
انتهای پیام/آ

جواد نکونام و پیروزی با دست‌های بسته

برچسب ها: فوتبال ، وزارت ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار