زوج آمریکایی در هنگام رانندگی در یکی از مسیرهای بین روستایی در کنیا ناگهان با گروهی راهزن مواجه شدند و به سختی از مهلکه گریختند.

فرار زوج گردشگر از چنگال راهزنان +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برایان اسونسون و همسرش که برای گردش به کنیا رفته بودند در یکی از مسیرهای بین روستایی در حین رانندگی ناگهان با تعدادی راهزن مسلح به سلاح سرد در وسط جاده مواجه شدند و با شتاب از آن منطقه فرار کردند.

در زمان حادثه این زوج آمریکایی مشغول رانندگی بودند و پس از مشاهده یک ون سفید‌رنگ ناگهان سه نفر که چهره‌های خود را پوشانده بودند با دیدن خودرو گردشگران، چاقوهای بزرگ خود را به سمت آسمان بلند کردند و به طرف خودروی برایان و همسرش هجوم بردند. برایان و لورن اسونسون اهل ایالت یوتا در آمریکا هستند ولی در حال حاضر در نایروبی زندگی می‌کنند.

راهزن‌ها زمانی که عکس‌العمل برایان را مشاهده کردند سعی داشتند با ترساندن او و همسرش خودرو را متوقف کنند و برای این کار قصد شکاندن شیشه خودرو با چاقوهای بزرگشان را داشتند ولی خوشبختانه با واکنش سریع برایان، این زوج گردشگر توانستند از آن محل بگریزند و جانشان را نجات دهند.

این گروه از راهزن‌ها که با نام پانگا در کنیا شناخته می‌شوند تا کنون تعداد زیادی از مردم محلی و گردشگران خارجی را مورد سرقت و آزار و اذیت قرا داده‌اند. طبق اعلام پلیس کنیا درست دقایقی بعد از فرار برایان و لورن اسونسون خودرو گشت پلیس با راهزن‌ها مواجه شده و بعد از تیر‌اندازی، آن‌ها را بازداشت کرده است. لورن به افسران پلیس گفت: لطف خداوند بود که ما توانستیم سالم بگریزیم.

در ادامه فیلم لحظه فرار این زوج آمریکایی را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: حمله فیل گرسنه به کامیون سیب‌زمینی + فیلم


انتهای پیام/

خوش‌شانسی زوج گردشگر در فرار از دست راهزن‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار