امام جمعه مهریز؛

دانشجو نماد عینیت بخشیدن به آرمان‌های انقلاب باشد

امام جمعه مهریز گفت: دانشجویان باید نماد عینیت بخشیدن به آرمان‌های بلند انقلاب باشند و شهدای دانشجو را الگوی خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت‌الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه شهرستان مهریز ضمن گرامی داشت روز دانشجو گفت: ۱۶آذر ماه روز دانشجوی ضد آمریکاست که از مهمترین حرکات دانشجویان اعتراض آن‌ها به ورود معاون رئیس جمهور آمریکا به کشور ایران بود که سه تن از دانشجویان در این اعتراضات به شهادت رسیدند و امروز دانشجو باید نماد عینیت بخشیدن به آرمان‌های انقلاب باشد.

حجت الاسلام محی الدینی اظهارداشت: رسالت جنبش دانشجویی در زمان حال نقش آفرینی در فراگیر سازی گفتمان انقلابی، افزایش بصیرت و سطح آگاهی سیاسی و دینی است.

وی تصریح کرد: کارفرهنگی در دانشگاه به تعبیر مقام معظم رهبری به معنای انقلابی شدن جوان دانشجو است و دشمن برای تغییر این تفکر تلاش می‌کند که هوشیاری اساتید و رؤسای دانشگاه‌ها را می‌طلبد.

امام جمعه شهرستان مهریز افزود: دانشگاه باید افراد مؤمن، خلاق، انقلابی و دارای عمق دینی و سیاسی و بصیرت برای جامعه تربیت کند.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان حضرت امام (ع) یکی از بهترین عملکرد‌ها برای رسمیت بخشیدن هویت و آداب و رسومی یک ملت بود.

خطیب جمعه مهریز بیان کرد: شعار حقوق بشر در آمریکا برای بلعیدن ملل ضعیف است و آن‌هایی هستند که بشر را پایمال و دم از حقوق بشر می‌زنند و هر روز گوشه‌ای از دنیا را به آتش می‌کشند.

حجت الاسلام محی الدینی افزود: دشمنان برای عملیاتی شدن توطئه‌های گوناگون از هر گونه تناقض و دروغگویی استفاده می‌کنند

وی خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی پرچم دار حقوق بشر و انسان‌ها است و هدف جمهوری اسلامی ایران دفاع از مردم مظلوم سراسر جهان است.

حجت السلام محی الدینی با اشاره به شهادت سروان ایرج صفاری جانشین پاسگاه شهید مدنی مهریز گفت: این اتفاقات همه نتیجه قاچاق انسان و تبعات آن ورود افراد غیر مجاز در شهرستان مهریز است که باعث برهم خوردن امنیت شهر مهریز شده و شهادت این نیروی خدماتی را به خانواده و همکاران پرتلاش نیروی انتظامی تبریک و تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: فرمانده نیروی انتظامی شهید مدنی باید هرچه زود‌تر به مکانی دیگر انتقال پیدا کندکه با تلاش مردم شهید پرور مهریز در برقراری امنیت این شهرستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ ا

هدف جمهوری اسلامی ایران دفاع از مردم مظلوم سراسر جهان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار