جاده ریگان- نرماشیر تبدیل به قتلگاه شده است

امام جمعه ریگان گفت: دغدغه دوبانده کردن مسیر ریگان- نرماشیر در اولویت کاری مسئولین باشد و این محور قتلگاه همشهریان ما با خودرو‌های حامل سوخت قاچاق شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه نرماشیر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه احکام اسلام هنوز در جامعه به معنای صحیح کلمه اجرا و جاری نشده است، گفت:معضلات اخلاقی و فرهنگی تهدید کننده نسل جوان است.

وی  افزود:بوش پدر در حمایت از صدام متجاوز جنایات زیادی مرتکب شد،تا وقتی زنده بود آرزوی نابودی جمهوری اسلامی را در سر می‌پروراند و این آرزو را به گور برد.

امام جمعه ریگان عنوان کرد. مرگ بوش پدر درس عبرتی است برای ترامپ و نتانیاهو و دیگر دشمنان که آرزوی براندازی جمهوری اسلامی را دارند.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی با اشاره به حادثه کور تروریستی چابهار که منجر به شهادت دوتن از عزیزانمان شد، گفت:حادثه کور تروریستی چابهار اگرچه دل‌های ملت ایران را به درد آورد، اما اتحاد و انسجام ملی را نسبت به مقابله با دشمنان جمهوری اسلامی بیشتر خواهد کرد و میکند.

وی در ادامه بیان داشت:ما در روز‌های گذشته شاهد آتش سوزی و برخورد خودرو‌های حامل سوخت قاچاق با خودروی همشریانمان در محور ریگان-نرماشیر بودیم، حادثه تلخی بود که عده‌ای از همشهریانمان زنده زنده در آتش سوختند.

خطیب جمعه ریگان در ادامه تصریح داشت:این پیغام خانواده‌های مصیبت دیده است؛ ما سه شهرستان (ریگان-فهرج-نرماشیر) در مسیر جاده دوطرفه وجود دارد که شاهد تصادف‌های بسیار و آتش سوزی‌های زیادی در برخورد با خودرو‌های حامل سوخت قاچاق هستیم اگر هر فرمانداری سالانه پنج کیلومتر جاده را آسفالت میکرد امروز عزیزان ما زیر خاک نبودند و دغدغه دوبانده کردن مسیر ریگان- رستم آباد در اولویت کاری مسئولین باشد و این محور قتلگاه همشهریان ما با خودرو‌های حامل سوخت قاچاق شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان ریگان از لحاظ فرهنگی دچارآسیب شده است، عنوان داشت: ما گاهی اوقات برخی تصمیم گیری‌هایی در مورد برخی مدیران کارآمد داریم که این‌ها جنبه شایسته سالاری نیست، حزب سالاری و خط سالاری است.

خطیب جمعه ریگان ادامه داد:در دوسال پیش که برخی به دنبال تکریم مدیر ارشاد اسبق بودند بنده تذکر دادم که مدیر ارشاد ریگان یک مدیر ارشاد کار آمد است بگذارید کار کند و فعالیت داشته باشد.

حجت الاسلام رنجبر ماهانی افزود:امروز بعد از دوسال که این مدیر کارآمد را به خاطر شایسته حزبی و خطی کنار زدند و شاهد هستیم دوسال از تودیع و معارفه وی گذشته و اداره ارشاد مدیر ندارد و فرهنگ منطقه دچار آسیب شده است، دوسال عدد کمی نیست، اگر بخواهیم آمار آسیب‌ها پائین بیاید باید جوانان منطقه را در سایه فرهنگ و ارشاد مدیریت کرد.

وی تصریح داشت:مراسمات عروسی باید مدیریت شود و سوق و سو داد به سمت زندگی اسلامی، هنوز بعد از ۹ ماه نتوانسته اند مدیری برای اداره ارشاد معرفی کنند.

 حجت الاسلام رنجبر ماهانی افزود:در برخی از پست‌های دیگر هم همینطور ما روزی مدیر کارآمدی در اداره کتابخانه‌ها داشتیم که از کارایی وی همه دیده و شنیده اید و به بهانه‌های واهی این مدیران را تکریم میکنند که این باعث پسرفت شهرستان است.

خطیب جمعه ریگان در پایان عنوان داشت:نصیحت من به مسئولین اجرایی این است که شایسته سالاری و کارآمدی را در اولویت قرار دهید، تعصب‌های بی جا نداشته باشید.

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه شهرستان ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار