سردار رحیمی خبر داد

تغییر کاربری بازداشتگاه کهریزک به محل بازپروری معتادان متجاهر

رئیس پلیس پایتخت از تغییر کاربری بازداشتگاه کهریزک به محلی برای نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر خبر داد.

تغییر کاربری بازداشتگاه کهریزک به محل بازپروری معتادان متجاهربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اشاره به لزوم ساماندهی و بازپروری معتادان متجاهر، اظهار کرد: یکی از آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران، وجود معتادان متجاهر در اماکن و معابر عمومی همچون خیابان‌ها، پارک‌ها، اطراف اتوبان‌ها و زیر پل‌ها است که حضور آنان، زمینه بروز سایر جرایم خرد، مانند سرقت را فراهم می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی با اعلام تغییر کاربری بازداشتگاه کهریزک، گفت: با تدبیر فرمانده نیروی انتظامی، بازداشتگاه کهریزک به محلی برای نگهداری و بازپروری معتادان متجاهر تبدیل خواهد شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: جمع آوری و بازپروی معتادان متجاهر در پاسخ به درخواست‌های مردمی است و بار‌ها اعلام کرده‌ایم که پلیس می‌تواند در کمترین زمان ممکن، معتادان متجاهر را از سطح شهر جمع آوری کند، اما مسئله مهم در این قضیه، نگهداری و بازپروری این معتادان است که نیازمند مکان مناسب و کافی است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: امیدواریم پس از آماده و مناسب سازی این مکان، شاهد حل بخشی از مشکلات در این حوزه باشیم؛ بدون تردید اگر بخواهیم این موضوع به صورت اصولی و کامل حل شود، نیازمند عزم و برنامه جدی از سوی سازمان‌های مسئول در این مسئله هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار