۱۰۰۰ میلیارد از مطالبات معوق بانکی در کرمان وصول شد

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان از وصول ۱۰۰۵ میلیارد و ۶۹ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۸۹۵ ریال از مطالبات معوق بانک‌های استان کرمان طی امسال خبر داد.

۱۰۰۰ میلیارد  از مطالبات معوق بانکی در کرمان وصول شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، رضا طالبی زاده؛ مدیر کل ثبت و اسناد استان کرمان در شورای اداری شهرستان راور از وصول مبلغ ۱۰۰۵ میلیارد و ۶۹ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۸۹۵ ریال از مطالبات معوق بانک‌های دولتی و خصوصی طی هشت ماهه امسال در این استان خبر داد و گفت: این میزان در هشت ماهه پارسال مبلغ ۶۵۶ میلیارد و ۴۸۶ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۳۵۵ ریال بود که بیانگر رشد ۵۳ درصدی وصول مطالبات بانک‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی افزود: این در حالیست که متوسط عملکرد سایر استان‌ها با رشد کمتر از ۲۰ درصد روبرو بوده که از این حیث عملکرد استان کرمان در مقایسه با عملکرد متوسط کشوری چشمگیر و قابل توجه است.
وی با بیان اینکه تثبیت اراضی ملی باعث جلوگیری از تضییع حقوق دولتی و نیز تصرف غیر قانونی اراضی دولتی می‌شود، گفت: میزان کل اراضی ملی و مستثنیات شهرستان راور یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۶۸۹ هکتار است که تاکنون میزان یک میلیون و ۳۶۶ هزار و ۷۸۳ هکتار از اراضی دولتی این شهرستان تثبیت و تمامی اراضی ملی شهرستان جانمایی شده است.
طالبی زاده تصریح کرد: با اشاره به تثبیت ۹۵ درصدی اراضی ملی شهرستان راور گفت: اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان راور با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، تثبیت ۵ درصد باقیمانده اراضی ملی را جز اولویت‌های کاری خود قرار دهد.

انتهای پیام/ح

وصول میلیاردی مطالبات بانکی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار