پشتیبانی OnePlus 6T مک‌لارن از فناوری شارژ سریع +فیلم

تیزر جدید منتشر شده از نسخه مک‌لارن پرچمدار وان‌پلاس در فضای مجازی نشان می‌دهد که این گوشی از فناوری شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد.

پشتیبانی OnePlus 6T مک‌لارن از فناوری شارژ سریعبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت وان‌پلاس آخرین پرچمدار خود، OnePlus 6T را مدتی است که معرفی کرده و این گوشی توانسته در دل علاقمندان به گوشی‌های هوشمند جای خوبی باز کند. مدتی است از این صحبت می‌شود که وان‌پلاس قصد دارد نسخه جدیدی از این گوشی را با همکاری شرکت خودروسازی انگلیسی مک‌لارن معرفی کند. این گوشی قرار است با هدف بالا بردن سرعت آن معرفی شود. شرکت وان‌پلاس در تیزری جدید از این گوشی خبر از این داده که OnePlus 6T نسخه مک‌لارن قرار است با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع رونمایی شود.

در تیزر جدید منتشر شده از OnePlus 6T در توئیتر مشاهده می‌شود که یک کابل شارژ به دستگاه ذکر شده متصل می‌شود و ادعا شده که شارژ دستگاه باید با سرعت زیادی انجام شود. احتمال بالایی وجود دارد که این گوشی دارای شارژر 50 واتی باشد تا این گوشی بتواند از فناوری شارژ سریع پشتیبانی کند چرا که در نسخه معمولی 6T چنین مشخصه‌ای وجود نداشت. نام این فناوری هم شارژ وارپ نامیده می‌شود.

شرکت وان‌پلاس فناوری شارژ سریع وارپ را در اوایل سال جاری، مدتی پس از رونمایی شرکت اوپو از فناوری شارژ سریع Super VOOC خود، به نام خود ثبت کرد. البته شرکت اوپو هم این فناوری را همراه با مدلی از گوشی پرچمدار خود، Find X معرفی کرد که در همکاری با شرکت لامبورگینی ساخته شده بود یعنی گوشی Find X Lamborghini Edition.

می‌توان نتیجه گرفته که وان‌پلاس قصد دارد دلیلی برای به فروش رفتن بهتر نسخه مک‌لارن OnePlus 6T نسبت به نسخه معمولی آن بداند. علاوه بر این، نسخه مک‌لارن پرچمدار جدید وان‌پلاس قرار است با حافظه رم 10 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی تولید شود. فناوری مورد استفاده حال حاضر وان‌پلاس به نام دَش (Dash) که 20 واتی است، چندان قدرتمند به نظر نمی‌رسد اما با ارتقا یافتن اوپو به فناوری شارژ 50 واتی و هوآوی به فناوری شارژ 40 واتی زمان ارتقای فناوری شارژ وان‌پلاس هم رسیده بود.

وارپ به معنای پیچیده شده به شکل طناب و ریسمان است. همانطور که در ویدئوی منتشر شده از وان‌پلاس مشاهده می‌کنید، کابل شارژ گوشی جدید این شرکت قرار است به جای قرمز، رنگ نارنجی داشته باشد اما اگر کمی دقت کنید این سیم مانند یک طناب به نظر می‌رسد.

گفتنی است، وان‌پلاس قصد دارد از نسخه مک‌لارن OnePlus 6T در تاریخ 11 دسامبر (20 آذر) رونمایی کند. در ادامه تیزر جدید وان‌پلاس از گوشی جدید خود، OnePlus 6T McLaren Edition را مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید: وان‌پلاس تاریخ رونمایی از مدل مک‌لارن 6T را مشخص کرد


انتهای پیام/

نسخه مک‌لارن OnePlus 6T از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.