کاشانی: تیم باید نیازهایش را از تیم پایه تامین کند/ پرسپولیس باید باشگاه شود

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس، باید نیازهایش را با تربیت شدگان و فوتبالیست تیم‌های پایه خود تامین کند.

جعفر کاشانی، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت این تیم پیش از دیدار با سپاهان اصفهان بیان کرد: ان شاالله تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل به قهرمانی لیگ برتر می رسد. تیم خیلی خوبی داریم و درحال گذراندن روند رو به رشدی هستیم و امیدوارم به قهرمانی در رقابت های نیم فصل برسیم. پرسپولیس از همه نظر خوب است و امیدوارم اعضای تیم، انتظاراتی را که هواداران دارند را برآورده کنند.

او درباره جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات گفت: باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس، باید نیازهایش را با تربیت شدگان و فوتبالیست تیم های پایه خود تامین کند و توجه زیادی به زیرساخت هایش داشته باشد. ممکن است یک یا  مهره از خارج بگیرند اما امیدوارم باشگاه پرسپولیس در آینده، بازیکنان مدنظرش را از تیم های پایه جذب کند.

کاشانی ادامه داد: باید توجه زیادی به تعلیم و تربیت تیم های پایه داشته باشیم تا مانند تیم های اروپایی، بازیکنان مدنظرمان را از باشگاه خودمان تامین کنیم. 

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران در مورد تغییر و تحول در مدیریت باشگاه گفت: ان شاالله این موضوع حل خواهد شد. در چند سال گذشته، کارهای زیادی با حمایت وزارت ورزش و جوانان و هواداران در باشگاه انجام شده است. پرسپولیس هواداران خاصی دارد که زمانیکه دچار مشکلات مادی می شود، به باشگاه کمک می کنند و هیچ وقت هم شناخته نمی شوند و امیدوارم در آینده پیشکسوتان و ... بتوانند کمک های زیادی را به ما کنند.

کاشانی در پایان گفت: من بازنشسته نیستم و ما پرسپولیس را درست کردیم و قلب مان با این تیم است و آرزو می کنم پرسپولیس باشگاه شود. 


بیشتر بخوانید:

گزینه‌های اصلی جانشینی گرشاسبی مشخص شدند

گرشاسبی: پرسپولیس را تنها نمی‌گذاریم/ عاشق سرخپوشان پایتخت شدم

فهرست ۲۰ نفره پرسپولیس برای دیدار با سپاهان


انتهای پیام/

اظهارات کاشانی درباره وضعیت باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.