نائب رئیس جامعه‌ی مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد؛

آموزش و پرورش دچار افراط و تفریط است

آیت الله حسینی بوشهری گفت:آموزش و پرورش امروز دچار افراط و تفریط است که گاهی با حذف تکالیف شب و گاهی با تنبیه بدنی متبلور می‌شود که هردو مردود است و باید متعادل شود.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،آیت الله حسینی بوشهری نائب رئیس جامعه‌ی مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار مسئولان انجمن فرهنگی ناشران آموزشی کشور با قدردانی از تلاش ناشران آموزشی برای توسعه‌ی عدالت آموزشی در کشور استفاده از خرد جمعی و کار کارشناسی در امر تصمیم گیری برای میلیون‌ها دانش آموز را ضروری دانست و گفت: کسانی که برنامه ریز نظام آموزشی هستند نباید یک شبه تصمیم گیری کنند و هر آن چه که به ذهنشان می‌آید را در آموزش و پرورش اجرا کنند بلکه باید در فضای کارشناسی و با اخذ دیدگاه‌های مختلف تصمیمی سنجیده و دقیق بگیرند.

نائب رئیس جامعه‌ی مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه کتب آموزشی موجب رشد علمی دانش آموزان و نخبه پروری خواهد شد. از وزارت آموزش و پرورش خواست از تجربیات موفق ناشران کتب آموزشی در نظام آموزشی کشور بهره‌مند شود.

وی اضافه کرد:آموزش و پرورش امروز دچار افراط و تفریط است که گاهی با حذف تکالیف شب و گاهی با تنبیه بدنی متبلور می‌شود که هردو مردود است و باید متعادل شود.

انتهای پیام/ح

انتقاد از تصمیمات یک شبه وزارت آموزش و پرورش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار