مرگ یک ساروی در حادثه آتش سوزی منزل

یک نفر به علت آتش سوزی منزل مسکونی در روستای کوی خیل ساری جان خود را از دست داد.

حسن نژاد رئیس ایستگاه ۴ آتش نشانی ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: یک مورد آتش‌سوزی منزل مسکونی در جاده دریا روستای کوی خیل به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه یک و ۴ به محل اعزام شدند.

وی افزود: آتش سوزی در منزل مسکونی در طبقه همکف رخ داد و در لحظه رسیدن آتش نشانان آتش در این واحد کاملا شعله ور بوده و دود غلیظی هم اطراف آن را فرا گرفته بود.

حسن نژاد گفت: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که یکی از ساکنین در منزل بوده و آتش نشانان در قالب دو تیم همزمان با خاموش کردن آتش و در حین عملیات جستجو و نجات با جسد سوخته فرد حدوداً ۵۷ ساله مواجه شدند که مرگ وی نیز به تایید عوامل اورژانس رسید.

رئیس ایستگاه ۴ آتش نشانی ساری افزود: با تلاش آتش نشانان حریق بطور کامل اطفا شد و آتش نشانان ضمن ایمن سازی محیط محل حادثه را تحویل عوامل نیروی انتظامی دادند.

وی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه در حال بررسی علت دقیق حادثه هستند، گفت: در این عملیات عوامل اورژانس، نیروی انتظامی، قاضی کشیک، پزشکی قانونی، سازمان آرامستان و آتش نشانان ساری مشارکت داشتند.

انتهای پیام/ م

آتش سوزی منزل مسکونی در روستای کوی خیل ساری

برچسب ها: آتش نشانی ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار