۱۸ دسامبر، تاریخ معرفی پرچمدار جدید لنوو

شرکت لنوو اعلام کرد گوشی پرچمدار جدید خود، Z5s را ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر) به صورت رسمی معرفی می‌کند.

18 دسامبر، تاریخ  معرفی پرچمدار جدید لنووبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لنوو بالاخره تاریخ معرفی رسمی پرچمدار جدید خود، Z5s را تعیین کرد. این گوشی هوشمند قرار است 18 دسامبر (27 آذر) در پکن پایتحت چین رونمایی شود. شرکت لنوو این تاریخ را به صورت رسمی با اشتراک چند پوستر تبلیغاتی در شبکه اجتماعی چینی Weibo به صورت رسمی معرفی و تاریخ اعلام شده قبلی  یعنی 6 دسامبر را به طور کامل رد کرد.

این پوسترها چیز خاصی از این گوشی‌ افشا نمی‌کنند و فقط یک پیش زمینه از لنوو Z5s را به نمایش می‌گذارند. پوسترهای تبلیغاتی نشان می‌دهند باید انتظار یک گوشی پرسرعت و با ظاهری شبیه به هوآوی P20 Pro، ماژول دوربین سه‌گانه را در پنل پشتی این گوشی داشته باشیم.

بر اساس اطلاعات کمی که در فضای مجازی از لنوو Z5s قرار دارد، این گوشی با نمایشگر 6.39 اینچی تولید خواهد شد که به احتمال زیاد دارای یک بریدگی هم خواهد بود و یک باتری به ظرفیت 3210 میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت. این‌ها تنها اطلاعاتی هستند که تا به حال تأیید شده‌اند. اگر هم بخواهیم مشخصات این گوشی را با لنوو Z5 Pro مقایسه کنیم، Z5s می‌تواند به Snapdragon 710 و یا حتی Snapdragon 845 باشد. شایعات پیش از این خبر از استفاده این گوشی از تراشه پردازش Snapdragon 855 می‌دادند اما این دستگاه قرار است زودتر از زمانی معرفی شود که کوآلکام این پردازنده را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

18 دسامبر، تاریخ  معرفی پرچمدار جدید لنوو18 دسامبر، تاریخ  معرفی پرچمدار جدید لنوو18 دسامبر، تاریخ  معرفی پرچمدار جدید لنوو


بیشتر بخوانید: اوپو از تولید گوشی هوشمند تاشوی خود خبر داد


انتهای پیام/

تاریخ رونمایی از لنوو Z5s مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار