اوپو از تولید گوشی هوشمند تاشوی خود خبر داد

شرکت اوپو اعلام کرد که در کنگره جهانی موبایل در ماه فوریه 2019 بیشتر از گوشی هوشمند تاشوی خود صحبت خواهد کرد.

اوپو از تولید گوشی هوشمند تاشوی خود خبر دادبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، موج عظیم گوشی‌های هوشمند تاشو در سال 2019 از راه می‌رسد و به نظر می‌رسد شرکت تولید کننده گوشی‌های هوشمند چینی اوپو هم قصد دارد به این زمره ملحق شود. اوپو در مصاحبه‌های خود با سایت‌های فناوری اعلام کرده است که قصد دارد فوریه سال بعد و طی برگزاری کنگره جهانی موبایل اطلاعاتی از گوشی تاشوی خود ارائه دهد.

بر اساس AndroidWorld.nl، چاک وانگ، مدیر تولید این شرکت در مصاحبه خود گفته است که این شرکت کارهای سامسونگ و ال‌جی را روی گوشی تاشوی خود زیر نظر دارد و احتمال دارد در WMC 2019 از شرکت اوپو در این زمینه خبرهایی شنیده شود. هنوز مشخص نیست که منظور وانگ از این خبر چه بوده است اما همه ما می‌دانیم که اوپو به گوشی‌های تاشو علاقه زیادی دارد. این شرکت تا به حال چندین پتنت از طراحی گوشی‌های تاشو به نمایش گذاشته است مانند یک دستگاه که تا سه بار تا می‌شد. یکی از خبرگزاری‌های فناوری به نام Tweakers اعلام کرده بود که شرکت اوپو قصد دارد در WMC سال 2019 گوشی تاشوی خود را رونمایی کند اما مصاحبه وانگ نشان نمی‌دهد که این شرکت قصد معرفی گوشی تاشوی خود را دارد یا این که قصد دارد جزئیاتی درباره آن به کاربران خود ارائه دهد.

اگر این شرکت در حال حاضر کردن گوشی تاشوی خود باشد، می‌تواند به بزرگترین شرکت‌هایی ملحق شود که در این زمینه فعالیت دارند. سامسونگ در کنفرانس توسعه دهندگان خود نمایشگر تاشوی خود را با نام Infinity Flex رونمایی کرد. بر اساس خبرها، هوآوی برنامه دارد تا گوشی تاشوی خود را قبل از سامسونگ رونمایی کند و هر دو شرکت لنوو و شیائومی نمونه‌های اولیه گوشی‌های تاشوی خود را به نمایش گذاشته‌اند. همپنین گوگل اعلام کرده است که سیستم عامل خود را برای این موج آماده خواهد کرد و اندروید را برای نمایشگرهای تاشو عرضه خواهد کرد.

در هر صورت باید منتظر بمانیم تا متوحه شویم که گوشی‌های تاشو به یک ترند جهانی تبدیل می‌شوند یا فقط یک هیاهوی زیاد بر سر هیچ هستند اما حرکت اوپو برای تولید این چنین گوشی هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد.


بیشتر بخوانید: نوکیا و اوپو با هم قرارداد همکاری امضا کردند


انتهای پیام/

اوپو قصد دارد یک گوشی هوشمند تاشو تولید کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار