تریلر لایو اکشن شیرشاه منتشر شد +فیلم

دیزنی لایو اکشن فیلم شیرشاه را به صورت رسمی منتشر کرد.

تریلر لایو اکشن شیرشاه منتشر شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیرشاه یکی از محبوب‌ترین انیمیشن‌هایی است که تا به الآن ساخته شده است. این انیمیشن حماسی و موزیکال است. سال ساخت آن ۱۹۹۴ است و توسط شرکت والت دیزنی ساخته شده است. این انیمیشن در اسکار برنده بهترین موسیقی متن و بهترین ترانه شده است.

داستان این فیلم انیمیشنی از چندین اثر هنری مانند نمایشنامه‌های شکسپیر گرفته شده است. در این فیلم یک شیر که نامش اسکار است، در صدد پادشاهی جنگلی که در آن زندگی می‌کند، است اما این سمت به برادر او رسیده و پس از آن قرار است به پسر برادرش برسد. در نتیجه تا زمانی که آن‌ها زنده هستند، این سمت به او نخواهد رسید. اسکار برای رسیدن به پادشاهی جنگل موفاسا، برادرش را می‌کشد. سیمبا پسر برادرش بزرگ می‌شود و می‌آید تا انتقام پدرش را از اسکار بگیرد.

حالا پس از گذشت سال‌ها لایو اکشن این فیلم انیمیشنی ساخته شده است. این لایو اکشن توسط جان فاورو کارگردانی شده است. لایو اکشن به فیلم‌هایی گفته می‌شود که به جای تصاویر متحرک‌سازی شده و انیمیشن در آن‌ها از بازیگران واقعی استفاده می‌کنند. این فیلم‌ها می‌توانند شامل کاراکترهای انیمیشنی باشند اما نمی‌توان آن را مطلقاً انیمیشن دانست. از نمونه‌های این سبک می‌توان به کریستوفر رابین (۲۰۱۸) و کتاب جنگل (۲۰۱۶) اشاره کرد که به ترتیب، نسخه لایو اکشن وینی پو و انیمیشن دو بعدی کتاب جنگل است. در ضمن دیو و دلبر ۲۰۱۷، نسخه لایو اکشن انیمیشنی است که در سال ۱۹۹۱ ساخته شد.

ستاره‌هایی در این لایو اکشن بازی می‌کنند. از بازیگران این لایو اکشن می‌توان دونالد گلاور، جیمز ارل جونز و ست روگن را نام برد. با حضور این چهره‌های مطرح، تنها سوال این است که ستاره بعدی چه کسی خواهد بود. در انیمیشن اصلی شیرشاه افرادی مانند «ناتان لین» (Nathan Lane) و «ارنی سبلا» (Ernie Sabella) جزو صدا پیشگان بودند.

لایو اکشن شیرشاه در تاریخ ۱۹ ژوئیه ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. در ادامه تریلر آن را مشاهده می‌کنید:

 

بیشتر بخوانید:طراحی بی‌نظیر سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر


انتهای پیام/

تریلر شیرشاه

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.