مشخصات ظاهری سامسونگ Galaxy A8s در TENAA فاش شد

تصاویری زنده از Galaxy A8s در وبسایت TENAA منتشر شده که مشخصات ظاهری آن را مشخص کرده است.

مشخصات ظاهری سامسونگ Galaxy A8s در TENAA رؤیت شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت زیادی است صحبت از گوشی میان‌رده جدید سامسونگ با مدل Galaxy A8s در فضای مجازی و سایت‌های حوزه فناوری در میان است و تا به حال، مشخصات زیادی از آن فاش شده اما حالا که دو روز به معرفی رسمی این گوشی باقی مانده، تصاویر زنده این گوشی هوشمند در وبسایت چینی TENAA رؤیت شده است.

در قسمت جلوی این گوشی، همان مشخصاتی دیده می‌شود که در تیزر رسمی منتشر شده توسط سامسونگ دیده شده بود. با این وجود که صفحه نمایش خاموش است و چیزی دیده نمی‌شود، یک حفره در قسمت بالای سمت چپ نمایشگر Galaxy A8s دیده می‌شود که خانه‌ای برای قرارگیری دوربین سلفی آن است. علاوه بر این، حاشیه‌های کناری، بالایی و پایین صفحه نمایش هم قرار است بسیار باریک باشند.

مانند دیگر گوشی‌های سامسونگ، Galaxy A8s هم با فریمی فلزی ساخته خواهد شد که دکمه‌های پاور و صدا در سمت راست آن قرار خواهند گرفت و دکمه دستیار صوتی Bixby هم در حاشیه سمت چپ دستگاه قرار دارد. به علاوه، با وجود مشخص نبودن در تصاویر، اسپیکر استریویی برای این گوشی در قسمت پایین دستگاه در نظر گرفته شده و باید انتظار پورت USB-C را هم در Galaxy A8s داشت و متأسفانه، هیچ جک 3.5 میلیمتری هدفونی برای این دستگاه وجود نخواهد داشت.

با نگاهی به پنل پشتی این گوشی، به نظر می‌رسد که سازنده کره‌ای آن قصد دارد لبه‌هایش را به صورت خمیده درست کند تا برای در دست نگه داشتن مناسب باشد. علاوه بر این، یک اسکنر اثر انگشت بیضی‌شکل در مرکز پنل پشتی Galaxy A8s دیده می‌شود در حالی که در گوشه این پنل دوربینی سه‌گانه با ترکیب عمودی دیده می‌شود. دوربین اصلی این دستگاه دارای سه سنسور است. یکی از این سنسورها دارای چراغ LED دور خود است و زیر ماژول آن یک فلش LED وجود دارد.

مشخصات ظاهری سامسونگ Galaxy A8s در TENAA فاش شد

گفتنی است، Galaxy A8s قرار است در تاریخ 10 دسامبر (19 آذر) در چین رونمایی شود و در چندین رنگ از جمله نقره‌ای که در تصاویر دیده می‌شود، عرضه خواهد شد. در ابتدا، این گوشی هوشمند در بازار چین عرضه خواهد شد اما انتظار می‌رود که خیلی زود آن را به صورت بین‌المللی هم عرضه کند.


بیشتر بخوانید: تاریخ معرفی رسمی Galaxy A8s سامسونگ مشخص شد


انتهای پیام/

سایت TENAA تصاویری از Galaxy A8s منتشر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.