عامل اصلی مزاحمت تلفنی در مانه وسملقان دستگير شد

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری عامل اصلی مزاحمت تلفنی در شهرستان مانه و سملقان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ علی حسین رختیانی فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان گفت: در پی دریافت چند فقره مزاحمت تلفنی برای بانوان در شهرستان مراتب در دستور کار عوامل پلیس اطلاعات قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا طی دستور مقام قضایی مبنی بر دستگيری مالک خط مورد نظر و جلوگیری از فراگیر شدن احساس مزاحمت با حساسيت ويژه و با انجام يکسری اقدامات فنی و پليسی و با همکاری موثر فرمانده پاسگاه انتظامی خرمده ، موفق به شناسايی محل اختفاء و دستگيری متهم به هويت مشخص در روستایی از توابع بخش مانه شدند.

سرهنگ رختیانی گفت: پس دستگیری و ارائه ادله جرم متهم به بزه صورت گرفته اعتراف و اعلام داشت از حدود يک سال گذشته از طريق خط مد نظر براي تعداد زيادی از خانواده ها بخصوص بانوان ايجاد مزاحمت تلفنی نموده است که در استعلام و پرينت شماره خط مشخص شد متهم فقط در سال 97 براي تعداد 40 نفر از بانوان که مالکيت شماره خطوط آنان مشخص می باشد ايجاد مزاحمت نموده است.

سرهنگ رختیانی با تاکید بر هوشیاری و نظارت خانواده ها و جلوگیری از هر گونه تماس با افراد ناشناس اظهار کرد: متهم به همراه پرونده متشکله ،که تاکنون شش نفر شاکی خصوصی داشته و تعدادی نیز به دلایل شخصی پیگیری نکردند به دادسرا انتقال داده شد.

انتهای پیام / ب

دستگیری عامل مزاحم تلفنی در شهرستان مانه و سملقان

برچسب ها: نیروی اتظامی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.