سند توسعه زنان و خانواده تا پایان آذرماه نهایی می‌شود

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت:سند توسعه زنان و خانواده تا پایان آذرماه نهایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،شهلا تاج فر مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه سند توسعه زنان و خانواده استان نهایی می‌شود، گفت: این سند برای اولین بار همزمان با سراسر کشوربا هدف گامی به سمت توسعه متوازن در کشور با مدیریت مقام عالی استان و همکاری فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی استان و با مشارکت جامعه مدنی، متخصصان و دانشگاهیان و نظارت اداره کل زنان و خانواده تهیه و تدوین شده است.
 
وی افزود:در سند مذکور مشاورین و مجریان طرح پس از شناسایی وضعیت موجود و ارزیابی و مقایسه آن با میانگین کشوری، با اولویت بندی مسایل و مشکلات نسبت به تجزیه و تحلیل آن‌ها پرداخته و با هدف بهبود وضعیت زنان و خانواده در یک برنامه ریزی عملیاتی و مکان محور سند فوق را تهیه و تنظیم نمودند.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری افزود: سند ارتقای وضعیت زنان یک طرح ملی است که با هدف شناسایی وضع موجود زنان و خانواده استان، شناسایی مشکلات و فرصت‌های مهم استان و شناسایی تدوین راهکار‌های صریح و متناسب با شرایط استان جهت ارتقای وضعیت زنان و خانواده استان می‌باشد که پیش نویس این سند توسط اساتید برجسته استان با همکاری کارشناسان بانوان فرمانداری‌ها تهیه و ارسال شده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقل از معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از تخصیص ردیف اعتباری ویژه به حوزه زنان و خانواده در سال ۹۸ خبر داد و اظهار داشت:کار در این حوزه صرفا زنانه نبوده، بلکه هدف اصلی تقویت و تحکیم بنیان خانواده می‌باشد.
 
مدیر کل امور زنان و خانواده در پایان این نشست از تلاش‌های مشاورین و کارشناسان بانوان فرمانداری‌ها در کسب رتبه برتری در تحقق اهداف عملکردی در حوزه زنان و خانواده در سطح کشور تقدیر و تشکر کرد.
 
انتهای پیام/
 

تدوین سند توسعه زنان و خانواده در آذربایجان غربی

برچسب ها: خانواده ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.