شعار مرگ بر آمریکا باید در دانشگاه‌ها برجسته باشد

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: شعار مرگ بر آمریکا باید در دانشگاه‌ها برجسته باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو و در دیدار با جمعی دانشجویان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: از مهم‌ترین برکات انقلاب و نظام اسلامی، قطع ایادی استکبار و جلوگیری از غارت کشور توسط بیگانگان بود.

وی با بیان اینکه دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی نمی‌خواهند روند رو به رشد و دستاوردهای جمهوری اسلامی نمایان شود گفت: وظیفه دانشجویان و دانشگاهیان نمایان کردن این پیشرفت‎ها و موفقیت‌هاست.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد افزود: دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی که بار علمی کشور را به دوش می‌کشند، باید حامی انقلاب اسلامی باشند و نگذارند انقلاب و نظام اسلامی تنها بماند.

نکونام ادامه داد: جوانان، دانشجویان و دانشگاهیان به عنوان امید نظام و رهبری، باید خدامحور باشند و با رشد و ارتقای علمی و رفع خلأ مدیریتی در کشور، ایران اسلامی را به اوج شکوفایی برسانند.

وی در ادامه، دغدغه‎مندی و مطالبه‎گری شجاعانه و بدون بازی‎گری سیاسی را از وظایف تشکل‌های دانشجویی بیان و تأکید کرد: این مطالبه‎گری نباید با ورود به دسته بندی و درگیری‌های سیاسی، فضای علمی دانشگاه را مخدوش کند.

نکونام با بیان اینکه ۱۶ آذر و روز دانشجو، نماد استکبار ستیزی است افزود: شعار مرگ بر آمریکا باید در دانشگاه‌ها برجسته باشد تا جلوی نفوذ دشمن و آنهایی که نمی‌خواهند کشور به امید و پیشرفت برسد، گرفته شود.

گفتنی است: ۱۶ آذر به مناسبت سالروز شهادت مصطفی بزرگ‌نیا، احمد قندچی و مهدی (آذر) شریعت‎رضوی سه دانشجوی دانشکده فنی دانشگاه تهران در سال ۱۳۳۲ و در پی اعتراض به سفر معاون رئیس جمهور وقت آمریکا به ایران، به عنوان روز دانشجو نامگذاری گردید.

انتهای پیام/ش

۱۶ آذر و روز دانشجو نماد استکبار ستیزی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.