رئیس اتاق اصناف بافق خبرداد؛

ماهیانه ۳۰۰ بازرسی برای رصد بازار در بافق

رئیس اتاق اصناف بافق گفت:ماهیانه ۳۰۰بازرسی برای رصد بازار بافق صورت می‌گیرد.

طالعی رئیس اتاق اصناف بافق در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت:طبق آمار ماهیانه ۳۰۰بازرسی برای رصد بازار انجام شده که ۳۴پرونده تخلفاتی به تعزیرات منتقل و ۷۵پرونده نیز در حال بررسی است.

وی با اشاره به تاکید نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در بحث نظارت خاطر نشان کرد:باید به این مقوله توجه داشته باشیم که بازار بافق یکی از آخرین مکان‌های فروش اجناس در کشور است و همیشه توسط اصناف رصد می‌شود.

طالعی بیان کرد: مهمترین موضوع بازار در شهرستان بافق تعداد کافی اجناس است و مواقعی که احساس شده جنسی در بازار کم بوده از طریق اتاق اصناف به بازار تزریق شده و تا کنون نیز کمبودی نداشتیم.

رئیس اتاق اصناف بافق گران بودن اجناس و گران فروشی را دو موضوع متفاوت دانست و افزود: برخی از فروشندگان اجناس خود را طبق قیمت درج شده می‌فروشند، اما برخی به علت تبلیغ از سود خود صرف نظر می‌کنند و کمتر از قیمت موجود جنس خود را می‌فروشند.

طالعی خطاب به نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:نماینده به عنوان قانون گذار باید قانونی وضع کند که مانع گرانی صدرصد اجناس شود و متاسفانه قانونی در زمینه عدم افزایش قیمت اجناس وضع نشده است.

انتهای پیام/ا

تشکیل 75 پرونده برای بررسی تخلفات در بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار