داوری: به دنبال برگزاری یک مجمع سالم هستیم / درباره استعفای ضیایی نظری ندارم

سرپرست فدراسیون والیبال ایران گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم در بهترین شرایط مجمع انتخاباتی سالمی را برگزار کنیم.

داوری: به دنبال برگزاری یک مجمع سالم هستیم / درباره استعفای ضیایی نظری ندارمبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، افشین داوری که از امروز به طور رسمی عهده دار سرپرستی فدراسیون والیبال ایران شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم این توانایی را داشته باشیم که با همکاری همه عزیزان در فدراسیون یک مجمع سالم و خوب را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: باید با هیات‌ها هماهنگ شویم تا بتوانیم تقویم ورزشی والیبال را تا برگزاری مجمع انتخاباتی به درستی پیش ببریم و این تغییر و تحولات خللی در برنامه‌های پیش روی والیبال ایجاد نکند.

داوری درباره وضعیت ایگور کولاکوویچ، سرمربی بلاتکلیف تیم ملی والیبال ایران گفت: درباره سرمربی اطلاعات دقیقی ندارم و باید بعد از مشورت با کمیته‌های فدراسیون در این باره تصمیم گیری کنیم.

سرپرست فدراسیون والیبال ایران درباره عدم استعفای ضیایی، اظهار داشت: این مسائل و اظهار نظر درباره آن در حیطه وظایف من نیست. این مصوبات پارلمانی است و باید اجرا شود.

وی درخصوص احتمال تعلیق فدراسیون والیبال از سوی فدراسیون جهانی گفت: همان طور که علی رغبتی در جلسه معارفه توضیح داد، این مسائل در کمیته بین المللی المپیک IOC و دیگر نهاد‌های بین المللی تشریح شده است وآن‌ها در جریان هستند که این ماجرا به پارلمان بر می‌گردد و به دخالت دولت مرتبط نیست.

انتهای پیام/

اظهارات داوری در خصوص سرپرستی والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار