سپاه نینوا یاری گر کمیته امداد در کمک به محرومان گلستانی

ﻓﺮﻣﺎﻧﺪه سپاه نینوا گلستان ﮔﻔﺖ:ﺳﭙﺎه اﺳﺘﺎﻥ با خدمات رسانی به خانوارهای نیازمند و محروم گلستانی یاری گر کمیته امداد است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان اﻣﺮﻭﺯ طی ﺩﻳﺪاﺭ با مدیرکل کمیته امداد استان گلستان ﮔﻔﺖ: خدمات به این اقشار هدیه نظام و مقام معظم رهبری است و در همین راستا بایستی به گونه‌ای عمل کنیم که برکات آن درجامعه و زندگی آن‌ها محسوس شود.

ﻭی با اشاره به خدمات این نهاد ﮔﻔﺖ: به منظور جلوگیری از موازی کاری در خدمت رسانی به محرومان، خدمات نهاد‌های کمیته امداد، آستان قدس رضوی، بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان و سپاه به صورت قرارگاهی باشد.

ﺳﺮﺩاﺭ ﻣﻌﺮﻭفی اﻓﺰﻭﺩ: اولویت‌ها شناسایی و طوری اقدام شود که خدمات حاکمیت نظام در بین این اقشارجلوه گر شود.

وی ﮔﻔﺖ: در مناطق محروم و آسیب پذیر زرین گل علی آباد، کرند گنبد، مراوه تپه و انجیرآب گرگان که بیش از ۸۰ روستا مستقر است، بایستی اقدامات فرهنگی مناسب با اولویت پرداخت جهیزیه برگزاری مراسم ازدواج آسان صورت پذیرد.
 
اسکندر اسکندری، مدیرکل کمیته امداد ﮔﻠﺴﺘﺎﻥ ﻧﻴﺰ در این دیدار گفت: توانمندسازی مددجویان، فقرزدایی و رسیدگی به محرومان به عنوان صاحبان اصلی انقلاب، رسالت اصلی کمیته امداد است.

ﻭی با توجه به نقش پررنگ و تاثیرگذار بسیجیان در محرومیت زدایی ﻣﻨﻂﻘﻪ اﺩاﻣﻪ ﺩاﺩ: خدمت به مردم از مهمترین وظایف مسئولان است و باید در این راستا از همه امکانات و ظرفیت‌ها منطقه استفاده شود.

انتهای پیام/م
 

فقرزدایی رسالت اصلی کمیته امداد است

برچسب ها: سپاه ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.