به کارگیری هواپیما‌های آبی-خاکی بوسیله نیروی دریایی روسیه

اسپوتنیک در گزارشی نوشت نیروی دریایی روسیه تا پایان سال ۲۰۱۹، هواپیما‌های آبی-خاکی را به کار می‌گیرد.

به کارگیری هواپیما‌های آبی-خاکی بوسیله نیروی دریایی روسیهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اسپوتنیک در گزارشی نوشت نیروی دریایی روسیه تا پایان سال 2019، هواپیما‌های آبی-خاکی را به کار می‌گیرد.

در این گزارش آمده است: ژنرال ایگور کوژین، رئیس ناوگان هوایی نیروی دریایی روسیه اعلام کرد مسکو تا پایان سال 2019 هواپیمای آبی-خاکی Beriev Be-۲۰۰ را دریافت خواهد کرد که قصد دارد از آن برای انجام دادن عملیات نجات استفاده کند.

کوژین در مصاحبه با روزنامه کراسنایا زوزدا Krasnaya Zvezda -که روزنامه رسمی ارتش روسیه محسوب می‌شود- گفت: "این گونه برنامه ریزی شده است که ما هواپیمای آبی-خاکی Beriev Be-۲۰۰ را تا پایان سال آموزشی 2019 دریافت و از آن به عنوان یک هواپیمای امداد و نجات و آتش نشان استفاده خواهیم کرد."

او همچنین فاش کرد بالگرد‌های آبی-خاکی نیز برای انجام دادن عملیات جستجو و امداد و نجات برای نیروی دریایی روسیه بین سال‌های 2031 و 2050 تولید خواهند شد، زمانی که مرحله سوم روند مدرنیزه کردن هواپیما‌های نیروی دریایی روسیه اجرایی خواهد شد.

هواپیمای Be-۲۰۰ از سوی شرکت بریف Beriev Aircraft طراحی و توسط شرکت ایرکوت ساخته شده است که هر دو بخشی از سازمان هوایی روسیه هستند. این هواپیما می‌تواند دوازده هزار لیتر (سه هزار و صد و هفتاد گالن) آب را حمل و همچنین قادر است چهل و دو تن محموله را منتقل کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار