نادر قاضی پور؛

تمام دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی تلاش کنند

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت:تمام دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به همراه رئیس سازمان صنعت ،معدن آذربایجان غربی از واحد‌های تولیدی استان به منظور رفع موانع تولید و حمایت از کالای ایرانی بازدید کرد.

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در بازدید از واحد‌ها و کارگاه های تولیدی مستقر در شهرک صنعتی فاز یک با اشاره به اینکه تمام دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات واحد های تولیدی تلاش کنند،گفت:در این بازدید ها تلاش می شود مهمترین عوامل رکود واحد های تولیدی احصاء شود ،تا با هماهنگی و تعامل دستگاه های اجرایی و بانک های عامل مشکلات رفع شود.
 
وی با اشاره به شرایط ویژه اقتصادی کشور گفت:با وجود تحریم ها ظالمانه تلاش خواهیم کرد مشکلات واحد های تولیدی رفع کنیم تا چرخه اقتصاد استان با مشکل مواجه نشود.

وی با تاکید بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی توسط شهروندان تصریح کرد:با نهادینه کردن  این امر ،وضعیت اقتصادی، وضعیت صنایع و اشتغال پایدار بهبود خواهد یافت.

جعفر صادق اسکندری رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان در ادامه بر لزوم تامین زیرساخت‌های مورد نیاز واحد‌های صنعتی توسط دستگاه‌های اجرایی و اثرگذاری اقدامات تشویقی در توسعه فعالیت این واحد‌ها تاکید کرد.
 
انتهای پیام/
 

بازدید نماینده مردم ارومیه از شهرک صنعتی فاز یک ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.