افتتاح مجتمع فنی و حرفه ای تدبیر در بندرعباس

با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی، ساختمان مجتمع آموزشی فنی و حرفه‌ای "تدبیر" در بندرعباس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، آذین علیدوستی مدیر مجتمع آموزشی تدبیر گفت:با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی، ساختمان مجتمع آموزشی فنی و حرفه‌ای "تدبیر" در پنج طبقه با هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی در بندرعباس افتتاح شد.

وی افزود:این مجتمع در زمینه بهداشت ایمنی، فناوری اطلاعات، حسابداری، و دوره‌های کارآفرینی فعالیت دارد و راه اندازی دوره مهارتی روش‌های فناوری انرژی نوین برای نخستین  بار در استان نیز در دست اقدام است که تا پایان سال این دوره مهارتی برگزار می‌شود.

مدیر مجتمع آموزشی تدبیر گفت: مجتمع آموزشی تدبیر با ۱۳ کارگاه و ۲ شعبه ظرفیت آموزش ۳۰۰ نفر را به طور همزمان در رشته‌های مختلف دارد وسالانه بیش از هزار و ۵۰۰ نفر در رشته‌های مختلف آموزش دیده و بیش از ۳۰ درصد آن‌ها نیز وارد بازار کار و کارآفرینی می‌شوند.

آذین علیدوستی با بیان اینکه توجه ما به کیفیت آموزش است گفت: این مجتمع چهار سال متوالی رتبه اول استان و سوم کشوری را کسب کرده است.

مدیر مجتمع آموزشی تدبیر افزود: از زمان شروع بکار این مجتمع از سال ۸۳ تاکنون هیچ تسهیلاتی برای راه اندازی، توسعه و گسترش این مجتمع از بانک‌ها و خیرین دریافت نشده است  و با استفاده از تیم گروهی و استعداد نیرو‌های جوان به کار خود ادامه می‌دهیم.

مجتمع آموزشی فنی و حرفه‌ای تدبیر از سال ۸۳ فعالیت خود را در زمینه‌های آموزشی برای ورود به بازار کار آغاز کرده است که سالانه بیش ازهزار و  ۵۰۰ نفر در این مجتمع دوره‌های آموزشی متناسب با بازار کار را فرا می‌گیرند.

 

انتهای پیام/ر

افتتاح مجتمع آموزشی فنی و حرفه‌ای تدبیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.